نسخه چاپی

برای قهرمانی پا به این مسابقات گذشته‌ایم

سرمربی تیم فوتسال چومبری تایلند گفت: در این مسابقات انگیزه حرف نخست را می‌زند و با توجه به اینكه بازیكنان ما چندین سال در كنار یكدیگر بازی كرده‌اند قطعاً به قهرمانی در این مسابقات فكر می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، راکفول ساین هنگام در نشست خبری پیش از مسابقات جام باشگاهی آسیا اظهار داشت:‌ حدود 6 ماه در لیگ تایلند مسابقاتی را داشته‌ایم و آمادگی به نسبت خوبی را برای حضور قدرتمند در این مسابقات داریم و برای تیمم آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و نمی‌توانیم خودمان و حریفانمان بهتر تیم بدانیم هدف ما در این مسابقات اول حضور در نیمه‌نهایی است.

سرمربی تیم چومبری تایلند در مورد اینکه کدام تیم سطح بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارد خاطرنشان کرد:‌ در این مسابقات انگیزه حرف اول را می‌زند و ذهنیت بالای تیم‌ها نتایج را رقم میزند و بهطور قطع هر تیمی که وحیه بهتری داشته باشد موفق‌تر است.

وی درباره اینکه در چند سال اخیر این تیم مدعی بوده است تصریح کرد: چندین سال است که ترکیب اصلی تیم ماحفظ شده است و همین موضع سبب شده در کادر تیمی به بلوغ رسیده باشیم و در این مسابقات هدف اصلی ما پس از نیمه‌نهایی قهرمانی در مسابقات است.

۱۳۹۴/۵/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...