نسخه چاپی

آزادی ۱۷۲ زندانی جرایم غیرعمد

جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با جمع آوری مبلغی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال و به منظور آزادی ۱۷۲ زندانی با حضور شهردار پایتخت در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از شهرنوشت، پس از اجرای طرح مجمع خیرین در ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری تهران، جشن گلریزان آزادسازی زندانیان با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
در جریان این مراسم که سیداسدالله جولایی رییس ستاد دیه کشور، محسن رفیق دوست رئیس هیئت مدیره ستاد دیه، معصومه آباد و الهه راستگو دو عضو شورای شهر تهران و جمعی از مدیران شهری در آن حضور داشتند، از نمایندگان خیران و نیکوکاران مناطق 22 گانه شهر تهران تقدیر شد.
برگزاری جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در حالی صورت می گیرد که شهرداری تهران از ماه های گذشته برنامه ریزی گسترده ای را برای کمک به نیازمندان در دستور کار خود قرار داده است؛ بر این اساس در یک ماه گذشته جمعی از خیران و همچنین کارمندان مناطق شهرداری تهران در اقدامی خداپسندانه به جمع‌آوری مبالغی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اقدام کردند.
براساس آنچه از سوی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اعلام شده است، هدف از این اقدام خداپسندانه ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی میان شهروندان بوده تا بدین وسیله بتوان الگویی مناسب برای کمک به نیازمندان و آزادسازی زندانیان ارائه داد؛ الگویی که در صورت پیاده سازی در سایر سازمان ها، ارگان ها و نهادهای دولتی و عمومی و همچنین تشکل های غیردولتی می تواند به آزادسازی بخش زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد منجر شود.
بر اساس همین هدف بود که خیران و کارمندان شهرداری تهران توانستند مبلغ 28 میلیارد و 132 میلیون و 500 هزار ریال را در سطح مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران به منظور آزادسازی زندانیان جمع آوری کنند تا درنهایت این رقم صرف آزادی 172 زندانی جرایم غیرعمد شود.
همچنین در جریان برگزاری جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در برج میلاد نیز حدود 400 میلیون تومان ازجانب شرکت کنندگان در این جشن برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شد تا به واسطه این رقم نیز تعداد دیگری از زندانیان جرایم غیرعمد با اولویت زنان سرپرست خانوار، از زندان رهایی یابند.

۱۳۹۴/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...