نسخه چاپی

ترافیك نیمه سنگین در محور كندوان

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیك نیمه‌سنگین در محور كندوان، گفت: تردد انواع وسایل از ساعت 17 روز جمعه 9 مردادماه امسال از 15 كیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت كرج به صورت یك‌طرفه است.

به گزارش نما به نقل از فارس، جعفر محمدنژاد امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین در محور کندوان، گفت: تردد انواع وسایل از ساعت 17 روز جمعه 9 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 10 مردادماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه هفت، پنج‌شنبه هشت و جمعه 9 مردادماه از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه هفتم و جمعه 9 مردادماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده‌‌ است.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران با توجه به لغزنده بودن، خاطر نشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

۱۳۹۴/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...