نسخه چاپی

توضیح درباره روند پرونده بابك زنجانی

وكیل مدافع بابك زنجانی متهم پرونده نفتی درباره روند مطالعه پرونده موكلش كه به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برای رسیدگی ارجاع شده گفت: تازه اوایل كار هستیم و فكر می‌كنم برای مطالعه كامل پرونده دو ماه دیگر زمان نیاز داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: وکیل مدافع بابک زنجانی متهم پرونده نفتی درباره روند مطالعه پرونده موکلش که به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برای رسیدگی ارجاع شده گفت: تازه اوایل کار هستیم و فکر می‌کنم برای مطالعه کامل پرونده دو ماه دیگر زمان نیاز داشته باشیم.

رسول کوهپایه‌زاده اصفهانی رباره پرونده بابک زنجانی که برای رسیدگی به شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی ارسال شده است اظهار کرد: فعلا مشغول مطالعه پرونده هستم و خوشبختانه دادگاه در این راستا کمال همکاری را دارد و برخوردها بسیار خوب بوده است.

وکیل مدافع بابک زنجانی در پاسخ به این سئوال که مطالعه پرونده چه مقدار زمان می‌برد، افزود: تازه اوایل کار هستیم و مطالعه پرونده زمان زیادی می‌برد؛ فکر می‌کنم برای مطالعه کامل پرونده دو ماه دیگر زمان نیاز داشته باشیم.

کوهپایه‌زاده اصفهانی در پاسخ به این سئوال که آیا وکلای جدیدی به پرونده اضافه شدند یا خیر؟ گفت: فعلاً همکار جدیدی به پرونده اضافه نشده و به تنهایی مشغول مطالعه و یادداشت‌برداری از پرونده هستم.

بر اساس این گزارش، پرونده بابک زنجانی با صدور کیفرخواست از سوی دادستانی تهران به شعبه 15 دادگاه انقلاب برای رسیدگی ارجاع شده است. وکیل بابک زنجانی پیشتر گفته بود این پرونده حدود 200 هزار صفحه دارد و اخلال در نظام اقتصادی، مهم‌ترین عنوان اتهامی موکلش است.

سخنگوی قوه‌قضائیه نیز در هشتاد و یکمین نشست خبری خود گفته بود: وکلای این پرونده برای مطالعه آن باید وقت بسیاری بگذارند و کنار این پرونده پرونده‌های دیگر را قبول نکنند. اگر می‌خواهند در پایان کار حق‌الوکاله میلیاردی بگیرند باید مانند یک کارمند روزانه 7 الی 8 ساعت به دادگاه رفته و پرونده را مطالعه کنند.

۱۳۹۴/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...