نسخه چاپی

اسرائیل به حالت آماده‌باش در آمد

رژیم صهیونیستی از بیم واكنش‌های گروه‌های مختلف فلسطینی‌ به كشته شدن یك كودك شیرخواره بر اثر زنده سوزاندن او توسط شهرك‌نشینان اسرائیلی، به حالت آماده‌باش درآمد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی جنایت هولناک شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی که یک کودک شیرخوار 18 ماهه را زنده در منزلش به آتش کشیدند، اسرائیل از بیم اقدامات گروه‌های فلسطینی در واکنش به این اقدام به حالت آماده‌باش درآمد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «واللا» اسرائیل، شنبه (امروز) منابع امنیتی اسرائیل گفتند، انتقام گروه‌های فلسطینی در واکنش به این اتفاق قطعی است و فقط زمان آن مورد سوال است؛ پس اسرائیل برای مواجهه با این اقدامات و عملیات‌ها باید آماده شود.

بر اساس این گزارش، بعد از حادثه دیروز احتمال می‌رود که این اتفاق واکنش‌هایی را در برداشته باشد و خشم شهروندان فلسطینی و حملات و عملیات‌ آنها شدت یابد.

«امیر بو حبوط» یک تحلیلگر نظامی صهیونیستی معتقد است تشکیلات خودگردان فلسطین و حماس که هر کدام خواهان تغییر وضعیت موجود در کرانه باختری هستند. تشکیلات خودگردان در مرحله اول تلاش می‌کند این موضوع را در روند امور دیپلماسی و افزایش شکایت به دادگاه بین المللی لاهه برای سلب مشروعیت اسرائیل، پیگیری کند. حماس نیز در کرانه باختری وضعیت را برای تشکیلات خودگردان و رژیم اسرائیل سخت بی‌ثبات کند.

این تحلیلگر اسرائیلی با اشاره به اینکه به رهبران نیروهای نظامی دستور داده شده که ارتش، نهایت آرامش خود را حفظ کند، گفت: در حال حاضر هدف اول ارتش و پلیس و شاباک، این است که قبل از آنکه منطقه شاهد تشدید وخامت اوضاع باشد، عوامل اصلی این جنایت شناسایی و بازداشت شوند.

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی در پی حمله صبح جمعه (دیروز) به منزل یک خانواده فلسطینی در روستای دوما در شهر نابلس در کرانه باختری، آن را به آتش کشیدند که در پی این جنایت، کودک شیرخواره 18 ماهه فلسطینی به دلیل شدت سوختگی، به شهادت رسید و برادر چهار ساله وی و پدر و مادرش دچار سوختگی شدید شدند.

۱۳۹۴/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...