نسخه چاپی

بازگشت كی روش، نیازمند تلاش خبرنگاران

رئیس سازمان لیگ گفت: من از سرمربی تیم ملی خبر دارم اما بهتر است شما تلاش كنید از وضعیت او باخبر شوید و او به ایران بازگردد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی تاج در نشست معاونان فدراسیون ایتالیا اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده بودیم قرار بود نمایندگان ایتالیایی در هفته دوم به ایران بیایند تا در خصوص بحث حرفه‌ای بودن باشگاه‌ها بازاریابی و سایر مسائل برنامه‌ریزی داشته باشیم. خوشحالم که این موضوع طبق وعده داده شده رخ داد.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی را در این خصوص خواهیم داشت و قرار است هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در برج میلاد با این نمایندگان جلسه داشته باشد و فردا هم مدیران تمام باشگاه‌ها به دیدار این نمایندگان بیایند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: ما نیاز داریم تا در بحث حرفه‌ای برنامه‌ریزی انجام دهیم و استانداردهای لازم را کسب کنیم. باید درآمدزایی داشته باشیم و از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرایط خوبی را کسب کنیم.

تاج در مورد اینکه آیا از کی‌روش خبری دارد یا خیر، گفت: به نفع فوتبال است که کی‌روش برگردد. شما خبرنگاران هم تلاش کنید که او بازگردد من از او خبر دارم اما شما تلاش‌تان را کنید که به ایران بازگردد.

۱۳۹۴/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...