نسخه چاپی

بازدید مدیران صداوسیما از صنعت دفاعی

‌قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همران جمعی از مدیران این حوزه در آستانه ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید كردند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ‌قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همران مدیران رادیو جوان، ایران، فرهنگ، ورزش، گفت‌و‌گو، تهران، نمایش، صبا و اقتصاد و مدیران مالی، فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش و آرشیو و مشاور اجرایی صدای جمهوری اسلامی ایران در آستانه 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.



براساس این گزارش، در ابتدای این بازدید، حجت‌الاسلام عزت‌الله صفاران معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با معرفی مأموریت و رسالت خطیر و کلان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح‌، وظیفه پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را ‌برعهد دارد و به حول قوه الهی و با تلاش دانشمندان متخصص و متعهد صنعت دفاعی با بهره‌مندی از تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (‌مدظله‌) توانسته است در این عرصه ‌ به موفقیت های چشمگیر دست یابد‌ و موجبات سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند تا انشاالله ملت شریف ایران و جوانان برومند عزیز با دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاع آشنا شوند.



صفاران افزود: مجموعه صدای رسانه ملی نقش تعیین‌کننده‌ای در انعکاس دستاوردهای صنعت دفاعی کشور دارد، لذا این حوزه با تبیین نقش صنعت دفاعی‌، اقدمات وزارت دفاع را با توجه به نوع مخاطب خود، به عموم جامعه اطلاع‌رسانی کند. ‌



نورالدین جعفری قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران نیز با ‌تبریک روز صنعت دفاعی به همه متخصصان صنعت دفاعی وزارت دفاع گفت: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران بی‌تردید برای امت اسلامی آرامش‌، عزت و قوت قلب محسوب می‌شود.



وی با اشاره به تلاش متخصصان دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای ساخت تجهیزات دفاعی جهت تامین امنیت ایران اسلامی تاکید کرد: معاونت صدای‌ جمهوری اسلامی ایران آمادگی انعکاس تمام دستاوردهای صنعت دفاعی را که حاصل دسترنج متخصصین صنعت دفاعی و دانشمندان مومن و متعهد است را دارد.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...