نسخه چاپی

مسكن‌مهر پردیس گران می شود؟

در حالی كه زمزمه هایی مبنی بر افزایش 12 میلیون تومانی قیمت واحدهای فاز 11 مسكن مهر پردیس به گوش می‌رسد، سرپرست شركت عمران شهر جدید پردیس اعلام كرد هنوز هیچ افزایش قیمتی ابلاغ نشده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسین رجب صلاحی اظهار کرد: ممکن است افزایش قیمت در واحدهای فاز 11 مسکن مهر پردیس داشته باشیم، شاید هم نداشته باشیم. اما هنوز هیچ مصوبه ای ابلاغ نشده است. هر زمان در این خصوص تصمیم بگیریم خبر می دهیم.

وی افزود: فاز 11 مسکن مهر پردیس در حال حاضر 75 درصد پیشرفت داشته که حدود 11 هزار واحد زون‌های 4 و 5 آماده افتتاح است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس درخصوص زیرساختهای واحدهای آماده افتتاح اظهار کرد: زیرساختها در حال آماده شدن است و اگر واحدهایی را تحویل بدهیم قطعا همراه با زیرساختهای لازم خواهد بود.

رجب صلاحی ادامه داد: الان داریم کار را جلو می بریم. فقط بحث زیرساخت است که در حال آماده کردن آنها هستیم.

حدود یک ماه پیش به برخی متقاضیان مسکن مهر پردیس پیامک‌هایی برای دریافت دفترچه اقساط ارسال شده است.

در این زمینه یکی از متقاضیان فاز 11 مسکن مهر پردیس به خبرنگار ایسنا گفت: درحالی از افتتاح یا تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس صحبت می‌شود که این واحدها عمدتا با مشکلات زیربنایی همچون مدرسه، درمانگاه، فروشگاه و ... مواجه هستند. وی افزود: خبرهایی که درخصوص افزایش 12 میلیونی قیمتها به گوش می رسد نیز باعث نگرانی شده است.

بنابراین گزارش، دی ماه سال گذشته تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس و پرند با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش احتمالی قیمتها اعتراض کردند که ظاهرا بنا شد افزایش قیمت از منابع مختلف اعم از تهاتر زمین، افزایش وام از 25 به 30 میلیون و سایر منابع باشد تا فشار اقتصادی به مردم وارد نشود.

۱۳۹۴/۵/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...