نسخه چاپی

اصفهانیان: استعفایی به دست ما نرسیده

رئیس كمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: استعفای كتبی و یا حتی شفاهی هیچ یك از اعضای كمیته داوران تا این لحظه به دست من نرسیده است.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران، درخصوص مصاحبه برخی اعضای این کمیته گفت: صبح امروز (سه‌شنبه) شاهد مصاحبه برخی از اعضای کمیته داوران مبنی بر استعفا از حضور در کمیته داوران بودیم که تا این لحظه هیچ درخواستی به دستم نرسیده است.

وی ادامه داد: در واقع وقتی شخصی قصد استعفا دارد باید به جای مصاحبه در رسانه‌ها، به‌طور مکتوب درخواست خود را به کمیته ارائه کند تا مورد موافقت قرار گیرد. بار دیگر تاکید می‌کنم تاکنون هیچ نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده و حتی به صورت شفاهی هم این موضوع بیان نشده است.

رئیس کمیته دوران افزود: به هر حال این موضوع از سوی اعضا بطور اشتباه در رسانه‌ها عنوان شده و ما در کمیته داوران از حضور این افراد استقبال می‌کنیم اما اگر تصمیم جدی در این خصوص گرفته شده باشد، گزینه‌های زیادی از بین داوران بین المللی در اختیار داریم تا در اولین فرصت نسبت به جایگزین کردن آنها اقدام کنیم.

اصفهانیان تصریح کرد: در حال حاضر همه اعضای کمیته داوران از بین داوران بین المللی هستند و تنها از شیرازی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران که از داوران ملی سابق کشور است درخواست همکاری داشته‌ایم.

وی درباره کلاس‌های توجیهی پیش فصل داوران لیگ‌های مختلف اظهار داشت: کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر همانند چند سال اخیر به بهترین نحو برگزار شد و تاریخ کلاس توجیهی داوران لیگ برتر بانوان هم مشخص شده است. همچنین کلاس توجیهی داوران لیگ‌های یک، دو و سه در حال برگزاری هستند که در بین آنها کلاس استان همدان به پایان رسید، کلاس توجیهی داوران در استان فارس از امروز آغاز شد و کلاس‌های توجیهی داوران در استانهای البرز و مشهد هم به ترتیب در هفته آتی برگزار خواهند شد.

۱۳۹۴/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...