نسخه چاپی

كواچ: بازیكنان به حرفم گوش نمی‌دهند

در آستانه رقابت های جام جهانی والیبال یك سایت لهستانی از اختلاف بین سرمربی تیم ملی والیبال ایران و بازیكنان خبر داد و به نقل از اسلوبودان كواچ نوشت بازیكنان در تورنمنت واگنر با وی اختلاف نظر داشتند.

به گزارش نما به نقل از مهر، تورنمنت چهارجانبه واگنر که چندی پیش با حضور تیم‌های ملی والیبال لهستان قهرمان جهان، فرانسه قهرمان لیگ جهانی، ژاپن قهرمان آسیا و ایران برگزار شده بود با نتایجی غیرمنتظره برای تیم کشورمان همراه شد. شاگردان کواچ در این تورنمنت هر سه بازی خود را واگذار کردند تا در آستانه جام جهانی ژاپن نگرانی‌ها نسبت به تیم ایران افزایش یابد.

بعد از این تورنمنت تیم ملی راهی روسیه شد و یک بازی با هلند و دو بار هم با روسیه برگزار کرد و این سه بازی را برد تا آرامش نسبی به فضای والیبال بازگردد. با این حال یک سایت لهستانی از اختلاف نظر بین سرمربی تیم ایران و بازیکنان خبر داد و حتی به نقل از کواچ نوشت که بازیکنان توجهی به دستورات وی ندارند.

سایت sportowefakty در گزارش خود عنوان کرده است: تیم ایران در تورنمنت واگنر بهترین والیبال خود را ارایه نکرد. مردان کواچ در این مسابقات در رده آخر ایستادند و این نتایج آشکارا اختلافات بین سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را نشان می‌داد.

بعد از دو هفته استراحت در پایان لیگ جهانی، وی پنج هفته با بازیکنانش تمرین کرد و پس از آن تیم ایران در تورنمنت واگنر لهستان شرکت کرد. کواچ در این باره گفت: این یکی از اصلی‌ترین دلایل شکست ما بود. ذهنیت بازیکنان مهمتر از جنبه‌های آن است. بازیکنان به صحبت‌های من گوش نمی‌کردند و توصیه‌های مرا نادیده گرفتند. آنها تصمیم گرفتند که تورنمنت را جدی نگیرند و آن را مهم ندانند در حالی که این تورنمنت جایی بود که باید بهترین والیبال خود را به نمایش می‌گذاشتند.

کواچ در بخش دیگری از اختلاف نظر خود با بازیکنان تیم ملی ایران عنوان کرد: برای من سخت بود بازیکنان را متقاعد کنم. من عصبانی بودم و یک جلسه به همین منظور تشکیل دادیم. در آن جلسه به بازیکنان گفتم که هر تورنمنت و هر بازی برای ما مهم است و باید سازمان یافته ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه از عدم جدیت بازیکنان خود در دیدار برابر ژاپن پرده برداشت و گفت: در دو بازی برابر لهستان و فرانسه بازیکنان من خیلی بد بازی کردند اما در دیدار مقابل ژاپن تمرکز آنها برای بردن نبود.

۱۳۹۴/۶/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...