نسخه چاپی

داعش مسئولیت حملات انتحاری صنعا را بر عهده گرفت

گروهك تروریستی داعش مسئولیت دو حمله انتحاری در صنعا را كه منجر به كشته و زخمی شدن ۱۰۳ نفر شد بر عهده گرفت.

به گزارش نما ، مهر به نقل از اسکای نیوز نوشت: دو انفجار انتحاری در منطقه الجرف شهر صنعا که گروهک تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت منجر به کشته شدن ۲۸ نفر و زخمی شدن ۷۵ نفر دیگر شد. انفجار اول در داخل مسجد الموید رخ داد که متعاقب آن خودروی بمب گذاری شده ای در منطقه الجرف در شمال صنعا منفجر شد.

از سوی دیگر عدنان حزام سخنگوی کمیته صلیب سرخ بین المللی در واکنش به کشته شدن دو نفر از کارکنان این کمیته گفت: ما حمله کارکنان صلیب سرخ را محکوم می کنیم و از همه طرف ها می خواهیم که مانع از فعالیت تیم صلیب سرخ نشوند. وی افزود: اولین نیاز صلیب سرخ تضمین امنیتی است پس از این حمله صلیب سرخ در فعالیت های خود تجدید نظر خواهد کرد.

پیشتر در حمله افراد مسلح به دفتر کمیته صلیب سرخ بین المللی دو نفر از کارمندان آن کشته شدند. در همین رابطه ریما کمال سخنگوی صلیب سرخ در یمن به خبرگزاری فرانسه گفت: متأسفانه دو نفر از کارمندان ما به صورت وحشیانه‌ای کشته شدند.

به گفته وی این افراد در حال بازگشت از صعده، واقع در شمال یمن، به سوی صنعا هدف حمله قرار گرفته و کشته شدند. این درحالی است که خودروی حامل آنان علامت صلیب سرخ داشت

۱۳۹۴/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...