نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

حكایت كابینه خردمندان

عکس خبري -حکايت کابينه خردمندان

عجب حکایتی است، حکایت کابینه خردمندان! یعنی هفته ای نیست که از این کابینه خبری نباشد، که دست آویز به دست دیگران ندهد. یه کم هم رعایت نمی کنند، بلکه کمتر حرف بزنند تا سوتی های کمتری از آن در بیاید. بخوانید ببینید چه خبر بوده این هفته!

آرزو به دل ما و حکایت کابینه خردمندان
یادتون هست مهران مدیری یه سریال ساخت به نام «شوخی کردم!» و این شد تیتر خلاقانه یکی از روز نامه ها برای عقب نشینی وزیر دولت روحانی! که در پاسخ به سوال «تاکنون که عمر دولت به نیمه رسیده چقدر از اهداف و برنامه‌های این وزارتخانه عملیاتی شده است؟» گفته‌بود:«عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است 8 سال رئیس جمهور باشند!» و بعد که اوضاع قمر در عقرب شد و می رفت که این بحث حقوقی شود و کار دست دولت و وزیر کشور بدهد که دولت می خواهد در انتخابات چه کند مگر؟ تا این که وزیر محترم یک قدم عقب نشست. فکر می کردیم، در دولت روحانی می شود، کسی را پیدا کرد که با بقیه وزرا فرق داشته باشه! ولی آرزو بر دل ماندیم.

بیسکویت به جای شام
اوج مشکلات مالی پرسپولیس را شاید بتوان بعد از بازی این تیم مقابل فولادخوزستان به حساب آورد به طوری که بازیکنان پس از برد مقابل این تیم اهوازی و در زمانی که به فرودگاه آمده بودند تا از اهواز راهی تهران شوند به دلیل نداشتن پول نتوانستند شام بخورند و بازیکنان سرخ‌پوش تهرانی به جای شام بیسکویت خورده و جالب اینجاست که هزینه این بیسکویت‌ها را هم کریم باقری حساب کرده بود!  این گونه بود که شماره حساب باشگاه برای کمک هواداران به این تیم اعلام شد. مثل این که پرسپولیس واقعا باورش شده 40 میلیون هوادار دارد؟  حالا این را هم اضافه بفرمایید هواداری که همین حالا و بدون کمک مالی مستقیم به باشگاه، هر هفته حق خودش می داند برای سرمربی تیم حیا کن/رها کن سر بدهد، وقتی حتی 5 هزار تومن به صورت مستقیم به حساب باشگاه واریز کرد، چه رفتاری با تیم خواهد داشت؟

فکر کردی کی هستی؟
این خیلی خوبه که سخنگوی دستگاه قضایی بدون آن که فکر کند طرفش رییس جمهور است یا هرکس دیگر، حرفش را می زند:«برخی فکر می کنند نظارت این است که ناظر فقط می ایستد و نگاه می کند اما این گونه نیست. نظارت گاهی اوقات هم چشم است و هم دست، گاهی اوقات هم نظارت می کند و این، فقط مختص به شورای نگهبان نیست.» دایره این برخی، هم از رییس جمهور است تا رییس سایت نمانیوز دات کام!

مسابقه پیامکی هواداران زنان بدبخت
 در خبر های منتشر شده از سریال «تنهایی لیلا» آمده اسم فیلم "تنهایی لیلا" رو باید می‌ذاشتن بدبخت‌تر از ستایش! و آری این چنین است برادر! لطیفی که تا قبل از این بدون چشم بر هم زدن سریال هایش را می دیدیم، حالا تنهایی لیلا رو ساخته! لیلایی که از ستایش هم بدبخت تر بوده و هست! پیشنهاد می کنیم به جای مسابقه بهترین کمدین خندوانه، سراغ این مسابقه برویم که کدام زن بدبخت ترین زن ایرانی سریال های رسانه ملی است؟ لیلا؟ ستایش؟ نرگس؟ نازیلا؟ ژیلا یا همه گزینه ها؟ لطفا پاسخ خود را به باشگاه هواداران سریال زنان بدبخت ارسال فرمایید.

حکایت فیل و فنجون!
همه خبر های این هفته یه طرف، این خبر هم یه طرف که طرف که فیلمساز بوده و عضو تیم هنرمندان، نه از فشار  ذخیره بودن که از فشارفیلمش ریخته وسط زمین و لباس آغشته به تبلیغ فیلمش رو به سالگادو و فیگو و کارلوس نشون داده! اعتراضش هم در زمینه کم شدن سینماهای نمایش دهنده فیلم او به نفع فیلم تارخ ساز محمد رسول الله بوده! اینا آدم رو یاد اون قصه میندازن که مورچه های پایین پای آقا فیله، مورچه روی گردن فیل را تشویق می کردن که خفه اش کن!

۱۳۹۴/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...