نسخه چاپی

بیانیه حزب موتلفه اسلامی در پی حادثه مصیبت بار در منا؛

عاملان و آمران قتل عام منا باید قصاص شوند

عکس خبري -عاملان و آمران قتل عام منا بايد قصاص شوند

انگار رژیم متحجر و بی لیاقت آل سعود دست در دست صهیونیستها و تروریستهای داعش و النصره وارتش مصركمر به كشتار و آواره سازی و انهدام حرث و نسل مسلمانان در فلسطین وسوریه و نوار غزه و یمن و اینك مراسم حج در مكه و منی بسته اند .

به گزارش نما ،حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن فاجعه رخ داده در منا خواستار قصاص عاملان آن کشتار عظیم شد.
متن بیانیه به شرح ذیل باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

انالله وانا الیه راجعون

بار دیگر،بی کفایتی رژیم آل سعود از امت مسلمان در حال جنگ با شیطان و مظاهر آن در منا قربانی گرفت وحج امسال را به تلخ ترین مراسم بین المللی مسلمانان در تاریخ نیم قرن اخیر تبدیل ساخت .

انگار رژیم متحجر و بی لیاقت آل سعود دست در دست صهیونیستها و تروریستهای داعش و النصره وارتش مصرکمر به کشتار و آواره سازی و انهدام حرث و نسل مسلمانان در فلسطین وسوریه و نوار غزه و یمن و اینک مراسم حج در مکه و منی بسته اند .

تاکی باید ملتها و دولتهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده وبا ذلت تبعات حاکمیت این دست نشاندگاه استکبار اموی صفت را بپذیرند ؟اگر حقیقت علت حادثه قتل عام منا این باشد که ناشی از راه بندان بخاطر ورودخلاف جهت وزیر دفاع و صدها ماشین و محافظ او به میان حجاج بوده ،بی شک این فرد و عواملش که دستانشان به خون هزاران زن و کودک مردم یمن آغشته است در قتل عام حجاج دخیل و حق مسلمانان است که از دولت آل سعود قصاص او وعواملش را مطالبه نمایند.

ما ضمن محکوم کردن ضعف مدیریت و بی کفایتی مسئولان عربستان در این نوع حوادث مکرر و پذیرش مسئولیت والزامات این جنایت از سوی حکام سعودی از کشور های اسلامی میخواهیم برای اداره مراسم حج شورای بین المللی مرکب از تمام کشور های اسلامی تشکیل و امور حج ر در دست گیرند و اجازه ادامه این بی کفایتی را به حکام جوان و ناپخته عربستان ندهند.

بی شک حجاج مظلومی که در این حادثه دلخراش دعوت حق را لبیک گفتندبه ثواب عظیم انجام این فریضه رسیده وزحمات دست اندر کاران بعثه مقام معظم رهبری و امدادگران تلاشگر آلام خانواده های داغدار و سوگوار را کاهش خواهد داد و ملت ایران در سه روز عزای عمومی اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان حقوق درگذشتگان را مطالبه خواهد کرد .



حزب موتلفه اسلامی

۱۳۹۴/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...