نسخه چاپی

آخرین وضعیت جسمانی «رضا ایرانمنش»

رضا ایرانمنش - بازیگر و جانباز شیمیایی - كه پنج‌شنبه هفته جاری دچار حمله قلبی شده بود، اكنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت نظر است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رضا ایرانمنش - بازیگر و جانباز شیمیایی - که پنج‌شنبه هفته جاری دچار حمله قلبی شده بود، اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت نظر است.

یکی از بستگان نزدیک رضا ایرانمنش حال عمومی‌ این بازیگر سینما و تلویزیون را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: آقای ایرانمنش نسبت به دو روز اخیر حالش رو به بهبود است و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیماستان آتیه تحت نظر پزشک است اما فعلا نمی‌تواند خیلی صحبت کند و باید بیشتر استراحت کند.

او ادامه داد: خوشبختانه خطر رفع شده و مشکل برطرف شده است. با توجه به اینکه آقای ایرانمنش از روز پنج‌شنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند، هنوز مشخص نیست که چه زمان به بخش منتقل و از بیمارستان مرخص شوند؛ چراکه ایشان فعلا تحت نظر پزشک هستند.

وی سپس از رسانه‌ها و افرادی که رضا ایرانمنش را می‌شناسند گلایه کرد و گفت:‌ متأسفانه این معضل ما ایرانی‌هاست که وقتی یک نفر بیمار می‌شود و یا خدایی ناکرده فوت می‌کرد اظهار ناراحتی می‌کنند و به سراغش می‌آیند؛ در حالی که نباید این‌طور باشد. ما گله‌مندیم از آن‌هایی که آقای ایرانمنش را می‌شناسند اما وقتی وی در بیمارستان بستری می‌شود سراغش را می‌گیرند. خدایی ناکرده اگر ایشان فوت کرده بودند همه اظهار ناراحتی می‌کردیم، خوشبختانه او زنده است و حالش خوب است اما ناراحتیم از اینکه برخی افراد زمانی که آقای ایرانمنش حالش بد می‌شود و به بیمارستان منتقل می‌شود می‌آیند و در حالت بیماری از او عکس می‌گیرند و سراغش را می‌گیرند، در حالی که ما اصلا راغب نیستیم که در چنین حالی از او عکس گرفته شود.

رضا ایرانمنش - بازیگر سینما و تلویزیون - پنج‌شنبه، نهم مهرماه دچار حمله قلبی و به بیمارستان منتقل شد و اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه تحت نظر است.

۱۳۹۴/۷/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...