نسخه چاپی

غیبت خارجی‌ها و مصدومیت برهانی/ ابراز تاسف از درگذشت كاپیتان رقیب

دو بازیكن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتشان همچنان در تمرینات این تیم غایب هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند عصر امروز شنبه تمریناتش را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

* پندار توفیقی، عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین حضور پیدا کرد و در کنار منصور پورحیدری به تماشای تمرین نشست.

* منصور پورحیدری سرپرست آبی پوشان که در تمرین صبح امروز غایب بود، عصر امروز در تمرین حضور پیدا کرد.

* جاسم کرارو  هرایر مگویان همچنان به دلیل عدم دریافت مطالباتشان به ایران نیامده و این مساله موجبات نگرانی مظلومی را فراهم آورده است.

* خسرو حیدری، امید ابراهیمی، میثم مجیدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و روزبه چشمی به دلیل حضور در تمرین تیم امید و فرشید اسماعیلی و رمضانی به دلیل مصدومیت غایبین تمرین امروز آبی پوشان بودند.

* درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس باعث شد تا بازیکنان استقلال همچنان سوژه اول صحبت‌شان درگذشت این بازیکن باشد. بازیکنان استقلال هم هنوز رفتن هادی نوروزی را باور ندارند.

* حدود ۱۵ تماشاگر به تماشای تمرین نشستند. آنها نیز بابت فوت کاپیتان پرسپولیس ناراحت بوده و اعتقاد داشتند او یکی از با اخلاق‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بوده است و برای او زود بود که فرزندان کوچکش را تنها بگذارد.

* سیروس دین‌محمدی به دلیل جراحی میخچه پایش در کنار دیگر اعضای کادر فنی، تیم را تمرین نداد و تنها از روی نیمکت شاهد کار بازیکنان استقلال بود.

* در ابتدای تمرین مظلومی حدود ۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و باز هم ضمن تاسف از درگذشت کاپیتان پرسپولیس از بازیکنانش خواست حتما در مراسم ختم او در تهران حضور پیدا کرده و تمریناتشان را تا شروع مجدد لیگ با جدیت انجام دهند تا بتوانند با آمادگی کامل روز جمعه ۲۴ مهر ماه در مشهد پدیده را شکست دهند.

* در اواسط تمرین برهانی از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی شد که با دستور کادر پزشکی اجازه تمرین پیدا نکرد و در گوشه ای از زمین به تماشای ادامه تمرین همبازی هایش پرداخت.

* قرار است روز دوشنبه تیم استقلال یک بازی دوستانه را برای آمادگی بیشترش با یک تیم از لیگ دسته اول یا دسته دوم برگزار کند.

* پس از صحبت های مظلومی، بازیکنان بدن های خود را گرم کرده سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند و در بخش بعدی و زیر نظر مجید صالح به مرور کارهای تاکتیکی و حرکت های اورلب پرداختند و در بخش پایانی این تمرین یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم صورتی و سبز در نیمی از زمین برگزار کردند که مظلومی و صالح در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...