نسخه چاپی

همسر هادی نوروزی حلقه ازدواجش را نشان داد نه عدد ۶

عکس خبري -همسر هادي نوروزي حلقه ازدواجش را نشان داد نه عدد ?

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همسر هادی حلقه ازدواجش را به همه نشان داد و اینكه گفته می‌شود او عدد ۶ را نشان داده كاملا كذب است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، مهرداد کفشگری در خصوص منتشر شدن عکسی از همسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که گفته می‌شود عدد 6 را نشان داده گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای وجود ندارد. متاسفانه عده‌ای از افراد به همسر این مرحوم هم رحم نمی‌کنند و بارها شایعه سازی کرده و می‌کنند. متاسفم که حال و روز این خانواده داغدار که عزیزی را از دست داده را درک نمی‌کنند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان همسر مرحوم نوروزی عدد 6 را نشان نداده است. او از من خواست تا در این باره حرف بزنم و بگویم که همسر هادی چنین کاری را نکرده است. در استادیوم آزادی همسر هادی تنها داشت حلقه ازدواجش با هادی را به همه نشان می‌داد و عدد ششی در کار نبود که او بخواهد آن را نشان دهد.

دوست نزدیک کاپیتان فقید تیم پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای سودجو از هر موضوعی سو استفاده می‌کنند. کدام عقل سلیمی در آن شرایط این کار را انجام می‌دهد؟ چه کسی وقتی همسرش فوت شده عدد 6 نشان می‌دهد؟ همسر هادی فقط و فقط حلقه همسرش را به همه نشان داد و متاسف هستم برای افرادی که چنین شایعاتی را رواج می‌دهند.

کفشگری در پایان خاطر نشان کرد: مراسم مرحوم نوروزی نشان داد که هواداران استقلال هم مثل پرسپولیسی‌ها داغدار شدند و ما از آنها هم ممنون هستیم.

۱۳۹۴/۷/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...