نسخه چاپی

كد یك همراه اول همچنان گران می‌شود

سیم‌كارت‌های دائمی همراه اول كه چند ماهی است قیمت آنها سیر صعودی دارد، این روزها با شیب كمتری مسیر افزایش قیمت را طی می‌كنند؛ با این حال همچنان افزایش قیمت كد‌های یك محسوس است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول که چند ماهی است قیمت آنها سیر صعودی دارد، این روزها با شیب کمتری مسیر افزایش قیمت را طی می‌کنند؛ با این حال همچنان افزایش قیمت کد‌های یک محسوس است.

مروری بر بازار سیم‌کارت گویای آن است که همچنان کد‌های یک و دو همراه اول با شیبی کمتر از قبل مسیر افزایش قیمت را ادامه می‌دهند، اما در مورد سایر کد‌ها تقریبا وضعیت تغییر چندانی نداشته است.

بر این اساس قیمت سیم‌کارت‌های کد یک به دو میلیون و 800 هزار تومان رسیده و برای خرید این شماره‌ها هم در بازار حدود دو میلیون و 500 تا دو میلیون و 600 هزار تومان به فروشنده پرداخت می‌شود. طبیعی است که قیمت هر شماره براساس میزان رند بودن آن بالاتر می‌رود.

کد دو نیز این روزها حداقل یک میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد و برای خرید آن در بازار حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت می‌شود. قیمت کد سه نیز این روزها به بالای یک میلیون تومان رسیده و قیمت خرید آن در بازار حدود 900 هزار تومان است.

سیم‌کارت کد چهار و پنج همراه اول نیز به ترتیب به قیمت‌های 650 و 600 هزار تومان به فروش می‌رسند و قیمت خرید آنها معمولا حدود 100 هزار تومان کمتر از این رقم‌هاست.

شماره‌های همراه اولی که با رقم شش شروع شوند هم حداقل 500 هزار تومان قیمت دارند که این رقم در کد‌های هفت هم تقریبا به همین شکل است. البته در صورتی که کد هفت صفر در بازار وجود داشته باشد، قیمت آن به 600 تا 650 هزار تومان هم می‌رسد.

خط‌ های کد هشت نیز در صورت صفربودن حدود 450 هزار تومان به فروش رسیده و بالغ بر 350 هزار تومان خریداری می‌شوند، در صورت کارکرده بودن هم قیمت این سیم‌کارت‌ها به 350 هزار تومان می‌رسد.

کد‌های 9 که از شماره‌های به نسبت جدید همراه اول هستند هم این روزها اغلب به شکل صفر در بازار به فروش می‌رسند و برای آنها قیمتی بالغ بر 300 هزار تومان تعیین شده است. سیم‌کارت‌های کد صفر نیز با قیمتی بیش از 250 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

بنا بر اظهار فعالان بازار، بازار سیم‌کارت هم مانند بخش‌های دیگر این روزها شرایط رکود را سپری می‌کند و همچنان شماره‌های مورد علاقه و پرطرفدار به خط های کد یک مربوط می‌شود.

۱۳۹۴/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...