نسخه چاپی

آل خلیفه دست به دامن صهیونیست‌ها شد

افشای قرارداد همكاری بین منامه و مقامات صهیونیست‌ به منظور بهبود چهره «آل خلیفه» در كشورهای غربی، رسوایی جدیدی برای حاكمان بحرینی به بار آْورد.

 به گزارش نما به نقل از فارس، نظام بحرین در ادامه تلاش‌های مذبوحانه‌اش برای سرکوب انقلاب 14 فوریه از یک طرف و بهبود چهره‌اش نزد افکار عمومی غرب دست به دامن اندیشکده امنیتی «ممری» رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش وبگاه خبری «مرآة البحرین»، نظام بحرین که طی سال‌های گذشته به علت رسوایی‌های متعدد در زمینه نقض حقوق بشر و سرکوب مخالفان به تنگ آمده بود و اقداماتش بر مواضع کشورهای غربی تاثیر گذاشته بود، آشکارا برای جبران آبروی از بین رفته‌اش، خود را در آغوش صهیونیست‌ها انداخت.

بر اساس این گزارش، مقامات نظام آل خلیفه این بار به فکر همکاری با اندیشکده «ممری» رژیم صهیونیستی از مراکز نزدیک به «ایهود باراک» وزیر دفاع سابق آن رژیم افتادند.

بر اساس این گزارش، یک گروه بحرینی نزدیک به نظام منامه به دنبال دریافت مساعدت اسرائیل به منظور بهبود چهره نظام آل خلیفه در محافل بین‌المللی است.

این گزارش حاکی است که کمپین «این همان بحرین است» متشکل از 200 نفر که هم اکنون در آمریکا بسر می‌برند، یادداشت تفاهمی با مرکز پژوهش‌های رسانه‌ای خاورمیانه مشهور به «ممری» امضا کردند که «جنجالی» توصیف شده است.

کمپین «این همان بحرین است» اعلام کرده که این توافق برای بهبود چهره بحرین در خارج از کشور است.

مقر اندیشکده ممری در آمریکا بوده و وابسته به رژیم صهیونیستی است.

در پی افزایش آگاهی افکار عمومی غرب نسبت به نقض حقوق بشر توسط منامه، دولت بحرین کمپین «این همان بحرین است» را راهی آمریکا کرده است.

۱۳۹۴/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...