نسخه چاپی

تاخیر 15 ساعته برای فرود هواپیما در نجف

مدیركل روابط عمومی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)،میزان دید خلبان برای فرود درفرودگاه نجف در ساعات گذشته را بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ متر دانست.

به گزارش نما، مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)،میزان دید خلبان برای فرود در فرودگاه نجف در ساعات گذشته را بین 800 تا 900 متر دانست و گفت که بر اساس قوانین، حدقل دیدخلبان برای فرود باید 1200 متر باشد و افزود که به دلیل رعایت سلامت و امنیت پرواز و مقررات توسط شرک هواپیمایی هما،پروازهای 3407 و 3409 "ایران ایر از دیشب انجام نشده است.

شاهرخ نوش آبادی به خبرنگار «نسیم » گفت که این تاخیرها هیچ ربطی به نقص فنی هواپیما و یا دلیل دیگری غیراز بدی شرایط جوی در فرودگاه مقضد نداشته و افزودکه هر دو 3409 و 3407 شب گذشته راس ساعت مقرر به پرواز درآمده بوده اند اما به دلیل بد بودن شرایط جوی ودید پایین در مقصد، هر دو هواپیما دوباره به فرودگاه اما خمینی(ره)بازگشته اند.

وی، اعلام داشت کادر پروازی هر دو پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت در "انتظار" حاضر بوده تا پس از بهبودی درفضای جوی در فرودگاه مقصد نسبت به جابجایی مسافران مبادرت ورزند.

نوش آبادی گفت که طبق برنامه، یکی از پروازها قرار بوده راس ساعت 9 صبح امروز و دیگری ساعت 15 امروز فرودگاه امام خمینی(ره) را به مقصد نجف ترک کنند که متاسفانه هر دو پرواز تا اکنون به دلایل از پیش گفته نتوانسته اند به پرواز درآیند.

وی، ضمن عذرخواهی از تمامی مسافران دو پرواز مورد اشاره، گفت که شرکت هواپیمایی هما، اطمینان می دهد که سلامت مسافران پرواز را با هیچ چیز دیگری معاوضه نخواهد کرد.

ازقرار معلوم، پرواز های 3407 و 3409 ایران ایر باید ساعت 22 دیشب تهران را به مقصد نجف ترک می کرده انداما به دلیل دید پایین خلبان درفرودگاه مقصد،هیچیک از این پروازها تا لحظه مخابره خبر، موفق به ترک فرودگاه بین المللی امام خمینی( ره ) به سمت مقصد نجف را نیافته اند.
منبع: نسیم

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...