نسخه چاپی

ثبت ۱۵ هزار قراداد مسكن تا ۱۲ مهر

رئیس اتحادیه مشاوران املاك استان تهران از ۴ هزار و ۶۱۰ قرارداد خرید و فروش مسكن در ۱۲ روز ابتدای مهرماه خبر داد و گفت: در ۱۲ روز ابتدای مهر ۱۵ هزار و ۲۵۷ قرارداد مسكن در كل كشور به ثبت رسید.

به گزارش نما، حسام عقبائی رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به آمارهای معاملات مسکن در مهرماه، گفت: در ۱۲ روز اول مهرماه در شهر تهران تعداد ۴ هزار و ۶۱۰ قرار داد خرید و فروش و ۶ هزار و ۱۰۶ قرارداد اجاره به ثبت رسیده که در مجموع در این مدت ۱۱ هزار و ۲۹ قرارداد مسکن منعقد شده است.

وی با اشاره به آمارهای معاملات مسکن در استان تهران، اظهار داشت: در استان تهران ۱۲ روز اول مهرماه، ۱۶ هزار و ۹۵۸ قرار داد خرید و فروش و ۷ هزار و ۸۴۳ قرارداد اجاره ثبت شده که در مجموع تعداد معاملات مسکن به ۱۵ هزار و ۲۵۷ قرارداد رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در خصوص معاملات در کل کشور افزود: در ۱۲ روز ابتدای مهرماه، ۲۸ هزار و ۲۵۳ قرارداد خرید و فروش و ۲۹ هزار و ۳۴۴ قرارداد اجاره ثبت شده که در مجموع همه قراردادها به رقم ۵۲ هزار و ۹۹۳ قرارداد رسیده است.

عقبایی با اشاره به معاملات شهریورماه، ادامه داد: در شهریور قرارداد خرید و فروش در کل کشور به رقم ۸۸ هزار و ۲۱۶ قرارداد و اجاره به ۷۱ هزار و ۷۵ قرارداد رسیده، همچنین در شهر تهران ۱۴ هزار و ۷۲۶ قرارداد خرید و فروش و ۲۰ هزار و ۱۲۹ قرارداداجاره به ثبت رسیده است.

منبع: مهر

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...