نسخه چاپی

پسر نوروزی با علی كریمی و نكونام پا به توپ می‌شود

برخی از همبازیان سابق و دوستان هادی نوروزی در نظر دارند دیداری به مناسبت یادبود كاپیتان فقید پرسپولیس برگزار كنند كه در این رابطه قرار شده هانی نوروزی هم دقایقی به بازی بپردازد.

به گزارش نما، در این دیدار که چهره های مطرحی همچون علی دایی، علی پروین، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، مهدی رحمتی، جواد نکونام، محسن بنگر و ... نیز حضور خواهند داشت، یاران هادی به مصاف تیم هنرمندان خواهند رفت.

سپهر حیدری که مسئول اجرایی این بازی است و هماهنگی های لازم برای برگزاری این دیدار را برعهده گرفته است در این باره گفت: طبق قرار احتمالا هانی نوروزی نیز دقایقی در این بازی به میدان خواهد رفت تا خاطره ای خوش برای او باقی بگذاریم.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم برای حضور تیم هنرمندان نیز توسط آقای یاریار انجام خواهد شد و احتمالا عادل فردوسی پور نیز در ترکیب آنها به میدان خواهد رفت. با توجه به اینکه در این بازی بلیط فروشی انجام نخواهد شد از طرفداران فوتبال درخواست می کنیم با حضور در استادیوم دستگردی روزی باشکوه برای کاپیتان فقید پرسپولیس بسازیم. این بازی از شبکه ورزش نیز پخش مستقیم خواهد شد و امیدوارم همه در کنار هم یک بازی باشکوه و مراسم یادبود خاطره انگیزی بسازیم.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...