نسخه چاپی

آخرین وضعیت باران كوثری + جزئیات تصادف

تهیه كننده فیلم «هفت ماهگی» با اشاره به تصادف باران كوثری كه امروز صبح سر صحنه فیلمبرداری رخ داد، بیان كرد كه در حال حاضر باران كوثری در هوشیاری كامل به سر می برد و وضعیت عمومی وی خوب است.

به گزارش نما ، منصور لشکری قوچانی با اشاره به وضعیت باران کوثری که ساعت ۵ امروز صبح ۱۷ مهر ماه سر صحنه فیلمبرداری «هفت ماهگی» تصادف کرد، گفت: من هم اکنون بیمارستان هستم و باران کوثری هنوز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

وی درباره شرایط جسمی و روحی باران کوثری بیان کرد: الحمدالله در حال حاضر حال باران کوثری خوب است. از آنجایی که شدت جراحت بالا بود آزمایش هایی هم روی وی صورت گرفت اما آزمایش ها نشان می دهند که مشکلی پیش نیامده است.

تهیه کننده فیلم «هفت ماهگی» با اشاره به صحنه تصادف بیان کرد: ماشینی که باران کوثری در آن بود با یک جرثقیل تصادف کرد و اگر ایربک ماشین باز می شد مشکلی به وجود نمی آمد اما خدا را شکر تیم اورژانس و آتش نشانی خود را به سرعت به حادثه رساندند و با انتقال سریع به بیمارستان هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون مادرش در کنار وی است و با اینکه ما نام بیمارستان را اعلام نکردیم هنرمندان زیادی برای جویا شدن از حال وی به اینجا آمده اند که از همه آنها ممنونیم.

لشکری قوچانی درباره زمان مرخص شدن باران کوثری از بیمارستان نیز توضیح داد: پزشکان فعلا نتیجه ای را اعلام نکرده اند اما وی باید تا ۴۸ ساعت در بخش مراقبت های ویژه استراحت کند و بعد از آن احتمالا به بخش عادی منتقل خواهد شد.

۱۳۹۴/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...