نسخه چاپی

منصوریان: از كی‌روش ناراحت نیستم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: در ماجرای دعوت بیرانوند به تیم ملی ناراحتی از كی‌روش ندارم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علیرضا منصوریان پس از برتری 5 بر یک نفت تهران در جام حذفی برابر دیانای باقرشهر گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که با احترام و تمام قوا به زمین خواهیم رفت. حریف را دست کم نگرفتیم و به جز ملی‌پوشانمان که همراه تیم نیستند، با تمام قوا در زمین حاضر شدیم. دیانادفاع مطلق  نکرد و حتی یک گل قشنگ هم به ما زد اما ما توانستیم اولین پیروزیمان را با بازی خوبی که انجام دادیم کسب کنیم.

وی در خصوص تفاوت تیمش با تیم سال گذشته عنوان کرد: ما سال گذشته در این زمان 8 بازی انجام دادیم اما امسال شش بازی کردیم و امتیاز کمی گرفتتم. علت این بوده که 5 بازیکن خوب تیم ما رفتند و 5 بازیکن با همان کیفیت گرفتیم اما این بازیکنان احتیاج به زمان دارند. خوشبختانه تعطیلی لیگ که به خاطر تیم ملی بود به سود ما تمام شد و ما توانستیم هماهنگ‌تر شویم. سال گذشته 4 تیم مدعی بودند امسال 8 تیم مدعی قهرمانی و کسب سهمیه هستند.

منصوریان در خصوص اینکه تکلیف بیرانوند چه شد، اظهار داشت: بیرانوند هم مثل سایر بازیکنان ما و یکی از 23 بازیکن نفت تهران است که اگر اشتباه کرده باشد قطعا کمیته انضباطی درباره او تصمیم‌گیری می‌کند. ما باید تغییرات را در بیرانوند ببینیم.

سرمربی نفت در خصوص ناراحتی از کی‌روش به دلیل دعوت بیرانوند به تیم ملی گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. ما با کارلوس هماهنگ بودیم و ویزای بیرانوند یک ماه قبل گرفته شده بود. به سرمربی تیم ملی هم گفتم منافع ملی را به باشگاهی ارجحیت بدهد حتی اگر دیسیپلین ما زیر سؤال برود. بیرانوند باید تلاش کند چون رقیب خوبی برایش پیدا شده است. شیخ‌ویسی در لیگ برتر کلین‌شیت داشته و در این بازی سیو عالی به نمایش گذاشت. بیرانوند باید بداند در اتوبوسی که در حال پیشرفت است و حرکت می‌کند هر کسی پیاده شود، عقب می‌افتد.

منصوریان در مورد آینده تیمش گفت: امسال باید تلاشمان را دو چندان کنیم. نماینده ما در تیم بزرگسالان گل مساوی تیم را مقابل عمان به ثمر رساند و امیرارسلان مطهری هم به ارمنستان گل زده است. هر چه ملی‌پوشان ما در تیم ملی بیشتری باشند برای ما احترام بیشتری قائل خواهند شد و حضور ملی‌پوشان برای ما افتخاری خواهد بود که بعد از سال‌ها پنج، شش بازیکن در این تیم داشته باشیم.

سرمربی نفت در خصوص تقدیر اعضای این تیم از هادی نوروزی خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از نفتی‌ها بابت اقداماتی که برای گرامیداشت نوروزی انجام دادند. علی شاه‌کرمی این هماهنگی‌ها را کرده بود. خیلی از درگذشت نوروزی ناراحت شدیم اما قطعا به اندازه بنگر و سایر دوستانش نخواهد بود. خدا هادی رحمت کند، من افتخار همکاری با این بازیکن در تیم ملی را در زمان افشین قطبی داشتم. سال گذشته هم برای نفت بازی کرد. من دست مردم را می بوسم که در این زمینه کم نگذاشتند. درست است که استقلال و پرسپولیس با هم کری دارند اما همیشه کنار هم هستیم.

وی در خصوص طلب‌های نورزی از باشگاه نفت و پرسپولیس گفت: آن چیزی که از هادی مانده همسر و بچه‌هایش هستند. قنبرزاده گفت که من اعلام کنم به زودی طلب نوروزی را خواهیم پرداخت. اگر خانواده نوروزی پول یک فصل از نفت، یک فصل از پرسپولیس و این فصل او را دریافت کنند مشکلی نخواهند داشت. کاری نکنیم که سه ماه دیگر خانواده این مرحوم دست نوشته‌ای بیاورند و بگویند که همه این حرف‌هایی که بعد از فوت هادی زده شده در حد حرف بود و به آن عمل نشد.

۱۳۹۴/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...