نسخه چاپی

شهادت جوانی فلسطینی در قدس

در حمله بامداد امروز (شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی یك جوان فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، احمد جمال صلاح، جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های بامداد امروز با نظامیان رژیم صهیونیستی در وردی اردوگاه شعفاط هدف تیراندازی صهیونیست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

شاهدان عینی تصریح کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت پنجره منازل فلسطینیان در اردوگاه شعفاط تیراندازی کرده و پس از مدتی اقدام به عقب نشینی از این اردوگاه کردند.

آنها افزودند که اعلام خبر شهادت صلاح از طریق بلندگو، خشم فلسطینیان را برانگیخته است و در پی آن جوانان فلسطینی تظاهرات گسترده‌ای را به سمت ایست بازرسی نظامی واقع در این اردوگاه برگزار کردند و درگیری‌های شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

این در حالی است که ساعاتی قبل نیز درگیری‌های شدیدی در این اردوگاه رخ داد و طی آن چندین فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

همچنین شماری از فلسطینیان در بر اثر استنشاق گاز اشک آور در جریان این درگیری‌ها دچار حالت خفگی شدند.

در درگیری‌های روز گذشته در نوار غزه و کرانه باختری مجموعا هفت فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 130 نفر دیگر هم مجروح شدند. شش فلسطینی در درگیری‌های شرق غزه به شهادت رسیده و بیش از 60 نفر دیگر هم در این منطقه مجروح شدند که حال 10 تن از آنها وخیم است.

رژیم صهیونیستی مدعی شلیک دو موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که شامگاه روز جمعه دو موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این دو موشک به نوار مرزی بین غزه و اراضی اشغالی اصابت کرده است و خسارتی در پی نداشته است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور غزه نسبت به احتمال حملات موشکی مقاومت در واکنش به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی و ادامه تجاوزات علیه قدس و مسجدالاقصی هشدار داده است.

رژیم صهیونیستی هرگاه می‌خواهد حمله‌ای را علیه غزه صورت دهد، مدعی شلیک موشک از این باریکه به سمت مناطق صهیونیستی می‌شود و همین مساله را توجیهی برای تجاوزات و جنایت های خود علیه فلسطینیان قرار می‌دهد.

۱۳۹۴/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...