نسخه چاپی

یحیی گل محمدی در گفتگو با نما:

وقتی پرسپولیس ده نفره شد به كادر فنی گفتم كه كارمان سخت‌تر شد/‌مطمئن باشید در آینده از ذوب آهن و جوانانش بیشتر خواهید شنید

عکس خبري -وقتي پرسپوليس ده نفره شد به کادر فني گفتم که کارمان سخت‌تر شد/‌مطمئن باشيد در آينده از ذوب آهن و جوانانش بيشتر خواهيد شنيد

سرمربی ذوب آهن گفت: ‌مطمئن باشید در آینده از ذوب آهن و جوانانش بیشتر خواهید شنید.

علیرضا حاجی میرزابابا - به گزارش نما ،روند رو به رشد یحیی گل محمدی و تیم جوان و با پتانسیلش مانع از صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی شد. هر چند که هواداران و کادر فنی پرسپولیس اذعان داشتند که سنگربان آنها نباید اخراج می شد و این اخراج شدن تاثیر بسزایی در کار تیمی سرخ‌پوشان داشت، اما گل محمدی به عنوان سرمربی ذوبی‌ها اعتقاد دارد اشتباه داوری مربوط به دو تیم است و اگر اشتباهی هم صورت گرفته باشد هر دو تیم متضرر شدند،‌بعد از بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در جام حذفی با این مربی آینده دار گفتگوی کوتاهی انجام دادیم:
 

بازی زیبایی را از ذوب آهن دیدیم و به نظر تمام بازیکنان شما آمادگی روحی و بدنی بالایی برای رویارویی با پرسپولیس داشتند؟
بعد از پیروزی برابر راه‌‌آهن در لیگ برتر بازیکنان از شرایط خوبی برخورداربودند و در فرصتی که برای آماده‌سازی پیش از دیدار با پرسپولیس داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و بازیکنان در وضعیت مطلوبی به سر می‌بردند و آماده این دیدار مهم بودند و توانستیم با بازی زیبا و چشم نوازی که انجام دادیم مزد زحمات خود را بگیریم و با دو گل تیم خوب و جوان پرسپولیس را پشت سر بگذاریم.

شاگردان جوان شما نشان دادند ترسی از نام هیچ تیمی ندارند و توانستند بدون استرس مقابل پرسپولیس بازی کنند؟
ما تلاش خود را کردیم تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشیم. به هر حال ذوب آهن مدافع عنوان قهرمانی است و هدف ما این است که بتوانیم امسال این عنوان را تکرار کنیم. پرسپولیس هفته گذشته در داربی تهران نمایش خوبی داشت و نشان داد به لحاظ کیفیت فنی به سطح مطلوب و مورد انتظار رسیده است اما این دلیل نمی‌شد که ما با هراس از این تیم وارد میدان شویم. ما به دنبال این بودیم تا از میزبانی خود بیشترین بهره را ببریم و در خانه با پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند، داور در صحنه اخراج سوشا اشتباه بزرگی انجام داده و همین موضوع باعث باخت آنها شده است؟
من نمی توانم درباره قضاوت داور صحبتی کنم و این موضوع را به برنامه های کارشناسی و برنامه نود می سپارم . اما بدون شک اشتباه داوری برای دو تیم است و اگر پرسپولیس در این موضوع ضرری کرده این اشتباه برای ما هم بوده و بدون شک ما هم از اشتباه داوری رنج برده ایم، البته این ده نفره شدن پرسپولیس به ضرر ما هم تمام شد.

ده نفره شدن پرسپولیس چرا به ضرر شما شد؟
تیم حریف وقتی 10 نفره شد کار ما واقعا سخت‌تر شد زیرا دوندگی آن‌ها بیشتر بود و در دفاع هم فشرده بودند و سازماندهی شده بازی می‌کردند. البته در ضدحملات هم آن‌ها خطرناک ظاهر می‌شدند. یک توپ به تیر دروازه زدند و حتی می‌توانستند پیروز میدان باشند. زمانی که پرسپولیس ده نفره شد به کادر فنی گفتم که کارمان سخت‌تر شد چرا که آنها جمع تر و فشرده تر بازی می کنند و این باعث می شود که نتوانیم راحت بازی کنیم.

در مصاحبه های قبل از بازی اطمینانی از برد نداشتید، اما الان خیلی راحت از برد حرف می زنید؟
نتیجه این دیدار را نمی‌ شد پیش‌بینی کرد. دو تیم از کیفیت خوب فنی برخوردار هستند و فکر می‌کنم با توجه به بازی‌های اخیر تماشاگران شاهد دیدار دیدنی و جذاب بودند اما این را باید گفت هر تیمی از موقعیت‌های خود بیشترین استفاده پیروز است و به مرحله بعد صعود می کند ، در این بازی ما از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بردیم و توانستیم به جمع 4 تیم پایانی راه پیدا کنیم.

یکی از نقاط عطف تیم ذوب آهن در این فصل آن است که هر وقت در یک بازی عقب می‌افتد، به خوبی گل‌های خورده را جبران می‌کند به نظر شما علت این امر چیست ؟
 فکر می‌کنم مهم‌ترین علت این موفقیت بحث‌های روحی روانی باشد چرا که بچه‌های ما زمانی که در یک بازی عقب می‌افتند همه چیز را تمام شده نمی‌دانند و با دوندگی بالا بازی باخته را به برد تبدیل می‌کنند.

فکر می کنید بتوانید امسال هم قهرمان جام حذفی شوید؟
کار سختی پیش رو داریم و همه تیم ها تلاش خود را می کنند و به جام حذفی نگاه ویژه ای دارند و بدون شک باید تلاش مضاعفی کنیم تا قهرمان شویم.

ذوب‌آهن روند خوب و چشم گیری را برای پیشرفت خود در پیش گرفته و از سال گذشته روز به روز بهتر می‌شود؟
وقتی همه چیزها با برنامه باشد و طبق یک برنامه ریزی بلند مدت حرکت کنید، می توان به هدف رسید، ما یک برنامه بلند مدت سه ساله داشتیم که دو سال آن گذشته و تا به اینجای کار تمام موارد مد نظر را به درستی سپری کرده‌ایم،‌مطمئن باشید در آینده از ذوب آهن و جوانانش بیشتر خواهید شنید.

۱۳۹۴/۸/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...