نسخه چاپی

اسدالله عسگراولادی:

مرگ بر آمریكای واقعی اطاعت از رهبری در اقتصاد مقاومتی است

عکس خبري -مرگ بر آمريکاي واقعي اطاعت از رهبري در اقتصاد مقاومتي است

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: من یك كارشناس و سرباز كوچك اقتصادی هستم و اعتقاد خود را می‌گویم. معتقدم اگر بتوانیم فرش، صنعت، خاویار، زعفران و خدمات فنی مهندسی ایران مثل نانو را در آمریكا رایج كنیم، این چند برابر شعار كلامی قیمت دارد.

به گزارش نما ،اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص ارزیابی از عملکرد دولت های مقابل ایران در برجام گفت: تا به حال که هیچ قدمی برای تعهدات برجام برداشته نشده است. تا این دقیقه تنها با تعارف گذشته است. هیچ کار اجرایی برای برداشتن هیچ‌یک از تحریم‌ها حتی شروع هم نشده است. خواسته ما در برجام این بود که تحریم‌ها برداشته شود. دو تحریم بزرگ داریم، تحریم نفت و تحریم بانک مرکزی. این دو تحریم برداشته نشده‌اند. آنها این کار را نکردند. تیم آقای ظریف نهایت سعی و کوشش خود را کرده و انصافاً زحمت کشیده است. ولی متأسفانه هیچ اقدامی در عملی کردن تعهدات برداشته نشده است.

وی با اشاره به کارشکنی های آمریکا افزود:آمریکا یک رقیب شدید سیاسی ایران در منطقه است و حضور، پیشرفت و توفیق ما را در منطقه برنمی‌تابد. دشمنی و دیوار بی‌اعتمادی میان دو کشور سر جای خود است. دولت ما با تمام قوا سعی دارد که به WTO (سازمان تجارت جهانی) بپیوندد. واجب است و باید برویم. آنجا باید همه رأی بدهند. یک رأی هم آمریکا دارد. وقتی که می‌بیند این‌گونه است رأی نمی‌دهد و ما را چند سال عقب می‌اندازد. ما باید حساب این قضایا را بکنیم. مرگ بر آمریکای واقعی پیشرفت ما، اطاعت از امر رهبری و اقتصاد مقاومتی ما است.

اسدالله عسگراولادی با توجه به چگونگی برخورد ایران نسبت به سیاست های خصمانه آمریکا گفت:من یک کارشناس و سرباز کوچک اقتصادی هستم و اعتقاد خود را می‌گویم. معتقدم اگر بتوانیم فرش، صنعت، خاویار، زعفران و خدمات فنی مهندسی ایران مثل نانو را در آمریکا رایج کنیم، این چند برابر شعار کلامی قیمت دارد.

۱۳۹۴/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...