نسخه چاپی

افزایش خشونت علیه مسلمانان انگلستان

از زمان وقوع حادثه تروریستی پاریس، خشونت علیه مسلمانان انگلستان و اسلام هراسی تا ۳۰۰ در صد افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از ابنا، از زمان وقوع جنایات داعش در پاریس، اسلام هراسی و خشونت علیه مسلمانان در انگلیس به طور فزاینده ای افزایش یافته است. طبق برخی آمار، این جنایات تا ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. بیشتر قربانیان این جنایات را زنان و دختران ۱۴ تا ۴۵ سال که با پوشش اسلامی در جامعه حاضر شده اند، تشکیل می دهند و متعرضین به زنان و دختران مسلمان نیز مردان بین ۱۵ تا ۳۵ سال هستند.

این آمار و ارقام توسط موسسه «تل ماما» تهیه شده که به صورت میدانی بر روی افزایش جنایات و خشونت ها علیه مسلمانان و مساجد در انگلستان تحقیق می کند.

طبق گزارش این موسسه، بیشتر این جنایات در مکان های عمومی همچون اتوبوس و قطارهای شهری رخ می دهد و در میان این قربانیان ۳۴ زن قرار دارند که از حجاب کامل استفاده می کردند و هشت تن از این زنان، در حالی مورد تعرّض واقع شده بودند که کودک در بغل داشته اند.

در ادامه این گزارش آمده که بسیاری از قربانیان در اظهارات بعدی خود تاکید کرده اند که هیچ شخصی به کمک آنها نیامده و یا حتی از آنها طرفداری هم ننموده است.

تعدادی از این بانوان مسلمان، اظهار داشته اند که اکنون ترس بر آنها چیره شده و اطمینان خود را به جامعه از دست داده اند و از خارج شدن از منزل در هراسند.

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...