نسخه چاپی

رهبر انقلاب از سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می كند

دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: رهبر معظم انقلاب از مردم و سران سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می كنند و بر حفظ حاكمت سوریه تاكید دارند.

به گزارش نما به نقل از ابنا، سفیر سوریه در تهران و جمعی از چهره های سیاسی، نظامی، پارلمانی، مذهبی و رسانه ای این کشور با دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در تهران دیدار کردند.

«حجت ‎الاسلام والمسلمین اختری» در این دیدار بر ایستادن ایران در کنار ملت و رئیس جمهور سوریه در مبارزه با تروریسم، تأکید کرد.

وی در خصوص آینده سوریه گفت: ایران به طور مداوم از ملت سوریه و انتخاب های آنها در تعیین آینده خود بدون دخالت خارجی حمایت می کند، بشار اسد رئيس جمهور منتخب و مشروع سوریه است و تنها ملت سوریه می توانند در خصوص سرنوشت کشورشان تصمیم بگیرند.

حجت ‎الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به نقش مجمع جهانی اهل بیت و جمعیت دوستی ایران و سوریه در ارائه خدمات به مردم سوریه اعلام کرد: ملت ایران از ارائه پشتیبانی به مردم سوریه دریغ نخواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از همان ابتدا حقیقت حوادث سوریه را درک کردند و آن را توطئه ای برای تضعیف سوریه و سران آن که حامی مقاومت در منطقه هستند، دانستند. ایشان از مردم و سران سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می کنند و بر حفظ حاکمت سوریه تاکید دارند که این موضوع را در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیان کردند.

در آخرین بخش این دیدار، گزارشی از اوضاع میدانی در سوریه و پیروزی های اخیر ارتش این کشور به کمک نیروهای مقاومت لبنان و نیروهای هوایی روسیه در برابر تروریست ها ارائه شد.

۱۳۹۴/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...