نسخه چاپی

رسایی: مقایسه روحانی و احمدی‌نژاد بیهوده است

رسایی در اسلامشهر تأكید كرد: انقلاب اسلامی اگر قرار باشد، روزی سرنگون شود، این امر قطعاً به دست كسانی انجام خواهد شد كه سابقه انقلابی دارند اما عوض و دچار انحراف از مسیر اصلی انقلاب شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنران این همایش تأکید کرد: این ذلت است که برخی از مسئولین به‌گونه‌ای رفتار کنند که اوباما و کری از آنها تعریف و تمجید کند، نفوذ در مسئولین صورت می‌گیرد و با عوض شدن آنها فتنه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برجام، بیان کرد: برجام متنی پر ابهام با ساختاری ضعیف و پیچیده و نامفهوم است اما رئیس‌جمهور و دیگران بر آن تأکید می‌کنند و ما را کذاب می‌خوانند، ما حاضر نیستیم دروغ بگوییم مردم باید بدانند که تحریم‌ها باقی مانده و باقی خواهد ماند.

رسایی افزود: راه جلوگیری از نفوذ دشمن در جامعه، پافشاری بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام است که با ترویج تفکر بسیجی در میان افراد مختلف جامعه می‌توان به این امر دست یافت.

وی با اشاره به دیگر توطئه‌های دشمن، تأکید کرد: نفوذ یعنی اینکه نگرش و دیدگاه برخی از مسئولین عوض شده یا اینکه حوصله مبارزه نداشته باشند و در برابر حملات دشمن ایستادگی نکنند.

این نماینده منتقد دولت تأکید کرد: احمدی‌نژاد و روحانی، قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و مقایسه آنها با هم مانند کاری بیهوده و اشتباه است، سنگ با شیشه قابل قیاس نیستند، ما در دولت قبل هم تذکر دادیم البته در برخی از مواقع هم از عملکرد دولت دفاع کردیم.

۱۳۹۴/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...