نسخه چاپی

تصادف خودروی كترینگ با هواپیما در فرودگاه امام

پرواز تهران- نجف ایران ایر در حالی روز پنجشنبه با بیش از ۱۲ ساعت تاخیر مواجه شد كه یكی از مسافران این پرواز ادعاهای جالبی درباره این پرواز مطرح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، پرواز شماره ۳۴۰۷ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) که قصد داشت روز پنجشنبه فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد نجف ترک کند، با حدود ۱۲ ساعت تاخیر روبرو شد.

به گفته یکی از مسافران این پرواز، خودروی حمل کترینگ در زمان انتقال به هواپیما، با در برخورد می‌کند و به دنبال این برخورد، صدماتی به بدنه هواپیما وارد می شود.

یکی از مسافران این پرواز مدعی شد: پس از این اتفاق، مسئولان فرودگاه جلوی چشم مسافران شروع می‌کنند با چکش و دیگر ابزار، در هواپیما را صاف کنند اما بازهم پرواز به دلیل این مشکل انجام نمی‌شود و مسئولان هم پاسخگویی مناسبی را به مسافران انجام نمی‌دهند.

البته مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه در پاسخ به اعتراض مسافران اعلام می‌کردند که باید هواپیماهای دیگر پس از انتقال مسافران و خالی شدن ساعت‌های پروازی، برای انتقال شما به فرودگاه بیایند.

براین اساس، ۳۰۰ مسافر این پرواز تا ساعات شب گذشته هنوز در سالن ترانزیت فرودگاه امام در انتظار پرواز نجف بودند و فضای مناسبی هم برای استراحت این مسافران فراهم نشده بود.

این پرواز که قرار بود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر پنجشنبه انجام شود، سرانجام ساعت ۲۴ و ۱۷ دقیقه دیشب انجام شد.

خبرگزاری مهر آمادگی دارد توضیحات مسئولان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی را هم در این باره منتشر کند.

۱۳۹۴/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...