نسخه چاپی

عقب نشینی نیروهای منصور هادی از تعز

منابع نظامی طرفدار نیروهای رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن اذعان كردند ؛ نیروهای انصارالله ، طرفداران منصور هادی را به عقب نشینی از مناطقی در استان تعز وادار كردند.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از الحره نوشت: خبرنگار این شبکه به نقل از منابع نظامی طرفدار نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهور (مستعفی و فراری) یمن گفت نیروهای منصور هادی زیر فشار حملات حوثی ها از تعدادی از پایگاهها در محور راهده در استان تعز عقب نشینی کردند. نیروهای منصور هادی در روزهای گذشته کنترل این پایگاهها را در اختیار گرفته بودند.

شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد : یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن پایگاه نظامی « ملحمه » ، « القرن » و « الفریضه » سعودی را در جیزان با بیش از 30 فروند موشک و راکت هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنین یگان توپخانه ای سعودی را در منطقه « آل الشی » در نجران با 19 موشک هدف قرا داد.

نیروهای یمنی پایگاه های سعودی را در عسیر هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند و خسارات زیادی به آنها وارد کردند.

شماری از نظامیان سعودی در منطقه عسیر به هلاکت رسیدند. یگان های موشکی و توپخانه ای نیروهای یمنی نیز مواضع سعودی ها را در نجران و جیزان گلوله باران کردند.

ارتش یمن و کمیته های مردمی یمن یک خودروی نظامی هامر را در منطقه الربوعه در عسیر منهدم کردند و سرنشینان آن را به هلاکت رساندند. این خودرو با یک موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت.

در جیزان نیز مواضع نیروهای سعودی در جنوب منطقه الکبری با تعدادی راکت هدف قرار گرفت. یگان های موشکی و توپخانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین پایگاه های رجلا و المخروق را با چند گلوله و موشک هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری های شدید و فرار نظامیان سعودی، پایگاه نظامی ناهوق را در نجران به طور کامل تحت سیطره خود در آوردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن از سیطره کامل بر پایگاه نظامی ناهوق در نجران عربستان سعودی خبر دادند. این پایگاه پس از درگیری های شدیدی که به فرار نظامیان سعودی از آنجا منجر شد، به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن افتاد. نظامیان سعودی پس از متحمل شدن خسارات فراوان، با به جای گذاشتن تجهیزات موجود در این پایگاه از آنجا گریختند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن قبل از حمله به این پایگاه آنجا را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند و برخی از زیرساخت های آن را با خاک یکسان کردند.

۱۳۹۴/۹/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...