نسخه چاپی

بحران مصدومیت در مادرید

عکس خبري -بحران مصدوميت در مادريد

یكی از بحران‌های جدی داخلی رئال مادرید ماجرای نگران كننده مصدومیت بازیكنان است كه این روزها برای بنیتس و تیمش به یك دردسر جدی تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، بیش از 15 بازیکن که پتانسیل حضور در ترکیب اصلی و ثابت تیم را دارند، مصدوم هستند و در شرایطی به سر می برند که حداقل دو هفته استراحت کامل برایشان در نظر گرفته شده است. در چنین شرایطی هر بازی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یک فینال تمام عیار و سخت محسوب شود. آن هم برای مادریدی که فاصله خود را تا صدر جدول روز به روز افزایش می‌دهد و به سمت یک تحقیر تاریخی پیش می رود.

بازیکنانی چون په‌په و کارواخال مصدومیتی کهنه دارند، آنها از زمان سرمربیگری آنچلوتی نیمکت نشین شدند و هنوز هم توان تمرین کردن در کنار سایر بازیکنان را ندارند. ایراماندی و مودریچ نیز مدام با آسیب دیدگی قدیمی و کهنه خود دست و پنجه نرم می‌کنند. گزارش کادر پزشکی رئال مادرید نیز مرهمی روی زخم مادرید نبود و نشان از عمق فاجعه در بخش مصدومان تیم داشته است.

کریم بنزما طبق تجویز پزشک معتمد باشگاه رئال مادرید به 50 روز استراحت مطلق نیاز دارد و این در حالی است که بنیتس خواهان حضور او در تمرینات فشرده است. واران یکی دیگر از مصدومان رئال مادرید است که هر چند در ال کلاسیکودربی یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشت در هر حال حتی در آن سطح هم نتوانست در فهرست قطعی مادرید بماند و باز هم دچار آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران شد.

۱۳۹۴/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...