نسخه چاپی

پوتین فرمان تحریم اقتصادی تركیه را امضا كرد

طبق دستور جدید ابلاغ شده از سوی رئیس جمهوری روسیه، واردات كالا و فعالیت اقتصادی بین این كشور و تركیه به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش نما ، مهر به نقل از راشا تودی نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه فرمان بسته تحریم اقتصادی علیه ترکیه را امضا کرد. در این فرمان فعالیت بسیاری از شرکت های ترک در ارتباط با واردات کالا به روسیه ممنوع اعلام شده است.

در این فرمان که با عنوان حمایت و حفاظت از امنیت روسیه و شهروندانش به مقامات این کشور ابلاغ شده است، به شرکت های روسیه اعلام شده که حق واردات از ترکیه را ندارند.

هر چند طبق اعلام کرملین تحت این فرمان واردات کالا از ترکیه به طور موقت به حالت تعلیق درمی آید ولی هنوز امیدواری برای لغو این فرمان وجود دارد. بعضی از شرکت های ترکیه ای حاضر در روسیه نیز با این فرمان حق فعالیت نخواهند داشت.

طبق دستور کرملین پروازهای بین روسیه و ترکیه نیز محدود می شود. به گفته مقامات روسی تدابیر امنیتی شدیدی در سواحل دریای سیاه اتخاذ شده است.

به نیروهای امنیتی روسیه دستور داده شده است با کشتی های ترک برخورد کنند. دولت روسیه همچنین گذرنامه های صادر شده اتباع ترکیه را باطل کرده است.

۱۳۹۴/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...