نسخه چاپی

فرمانده حشدالشعبی: داعش را در عراق دفن می‌كنیم

یكی از فرماندهان حشدالشعبی (بسیج مردمی عراق) گفت: داعش و آمریكا را باهم از بین می‌بریم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) گفت: داعش را در عراق دفن می‌کنیم.

فرمانده حشدالشعبی ادامه داد: هم‌اکنون برای پابوس آقا امام حسین (ع) در روز اربعین از جبهه‌های علیه داعش مرخصی گرفته‌ام تا حتما اربعین را در حرم سیدالشهدا باشم. من 18 سال است که بدون وقفه اربعین را در شهر کربلا سپری می‌کنم، در حالی که خود اهل بصره هستم.

این فرمانده مبارز با چشمانی اشکبار ادامه داد: همه دلهای پاک دنیا حسین (ع) را دست دارند. عشق به حسین عشق به خداست. ما خدا را به واسطه حسین (ع) می‌شناسیم. راه ما راه امام حسین(ع) و تا آخرین نفس در این راه می‌مانیم. امام حسین به ما یاد داده است که در مقابل ظلم و ناحق تا پای جان بایستیم.

فرمانده حشدالشعبی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت داعش در عراق گفت: داعش را در عراق دفن خواهیم کرد. داعش با خیانت تعدادی از افراد به ظاهر خودی و عراقی وارد خاک عراق شد و هم‌اکنون بعضی از شهرهای این کشور از جمله موصل را در اختیار خود دارند، اما به امید خدا آنها را از بین می‌بریم.

وی ادامه داد: داعش فرزند آمریکاست و ما، هم داعش و هم آمریکا را با هم از بین می‌بریم. من به داعش هشدار می‌دهم که تیغ‌‌های ما منتظر شما هستند. امروز حشدالشعبی، پیش مرگه، ارتش عراق و دیگر یاران ما در فکر انتقام از نوادگان قاتلان امام‌مان هستند.پس من به داعش هشدار می‌دهم که جان خود را برداشته و فرار کنید.

فرمانده حشدالشعبی مبنی بر تحولات میدانی استان الانبار گفت: تا چند ماه قبل بیشتر استان الانبار در اختیار تروریست‌ها بود، اما به یاری خداوند امروز مقدار زیادی از این استان بازپس گرفته شده است و ان‌شاءالله با آزاد سازی کامل شهر الرّمادی داعش از بین خواهد رفت.

وی در مورد امکان انجام عملیات انتحاری در بین زائرین گفت: به هیچ‌وجه احتمال عملیات انتحاری در کربلا وجود ندارد، زیرا نیروهای امنیتی شبانه‌روز در حال انجام وظیفه هستند.

این فرمانده حشدالشعبی در پایان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به من آموخت که ظلم رفتنی و حق ماندنی است، پس داعش رفتنی و ما ماندنی هستیم. به امید پیروزی نهایی رزمندگان اسلام "لبیک یا حسین!"

۱۳۹۴/۹/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...