نسخه چاپی

شبكه‌های اجتماعی فیلتر نمی‌شوند

وزیر ارتباطات درباره امكان فیلتر شبكه‌های اجتماعی در مقاطع خاص مانند زمان انتخابات اظهار داشت: این كار برخلاف سیاست‌های دولت است و اگر شبكه‌ای اجتماعی قوانین كشور را محترم می‌شمارد دلیلی بر قطع آن وجود ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: وزیر ارتباطات درباره امکان فیلتر شبکه‌های اجتماعی در مقاطع خاص مانند زمان انتخابات اظهار داشت: این کار برخلاف سیاست‌های دولت است و اگر شبکه‌ای اجتماعی قوانین کشور را محترم می‌شمارد دلیلی بر قطع آن وجود ندارد.

محمود واعظی در نشست خبری با خبرنگاران پس از جلسه شورای اداری استان اصفهان که در محل اداره راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به طرح‌های وزارت ارتباطات در استان‌های مختلف اظهار داشت: به جز چهار روستا تمام روستاهای مسکونی اصفهان دارای تلفن هستند و مابقی این روستاها نیز تا سال آینده به تلفن مجهز می‌شوند.

وی استان اصفهان را در حوزه ارتباطات از استان‌های پیشرو کشور برشمرد و افزود: امروز بیش از ۳۸۰ روستا در استان اصفهان مجهز به اینترنت پرسرعت شدند و تا نیمه شعبان سال آینده نیز تمام روستاهای اصفهان از این امکان برخوردار می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تکمیل فیبر نوری در استان اصفهان گفت: شبکه زیرساخت ارتباطی استان اصفهان نسبت به سال‌های قبل حدود چهار برابر، گسترش شبکه اینترنت ۳.۹ برابر و تعداد مشترکان نت در استان اصفهان نسبت به سال‌های گذشته پنج برابر شده است.

وی هدف از تجهیز روستاها به اینترنت را خدمت‌رسانی بیشتر در زمینه‌های مختلف آموزشی، پزشکی، تجاری به اهالی روستاها از پیر و جوان برشمرد و بیان داشت: با هماهنگی با وزیر بهداشت قرار است پرونده پزشکی الکترونیکی برای روستائیان تشکیل و امکان ارتباط اینترنتی با پزشک به ویژه در زمان‌های حساس فراهم شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...