نسخه چاپی

ماجرای دیدار وزیر كشور با رهبر انقلاب

قائم مقام وزیر كشور گفت كه ملاقات وزیر كشور با رهبر انقلاب طبق روال عادی و در چارچوب ملاقات دوره‌ای مسئولان نظام بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری با اشاره به این‌که «آن‌چه در برخی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده چیزی جدیدی نبوده است»، افزود: آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش استانداران و فرماندارن که دو هفته قبل برگزار شد به این ملاقات اشاره کرد. این ملاقات هم به جهت جایگاه آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور و هم به عنوان رئیس شورای امنیت کشور با رهبر معظم انقلاب یک دیدار معمولی و متعارف و در جهت ملاقات دوره‌ای مقامات و مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب تعریف می‌شود. البته به این علت که این ملاقات با دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان مقارن بوده است در سایت ها پررنگ تر منعکس شد.

وی با بیان این‌که «از جزئیات مباحث مطرح شده در دیدار وزیر کشور با رهبرمعظم انقلاب بی‌اطلاع هستم» گفت: طبیعتا با توجه به در پیش بودن انتخابات به نظر می‌رسد که موضوعات مربوط به انتخابات در این ملاقات مطرح شده و وزیر کشور نیز از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کرده باشد.

وی درباره ارتباط این ملاقات با نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس در شورای نگهبان گفت: مهلت 20 روزه شورای نگهبان برای تایید یا رد صلاحیت‌های نامزدهای مجلس، جمعه گذشته به پایان رسید اما ملاقات آقای رحمانی فضلی با رهبرمعظم انقلاب مربوط به هفته‌های گذشته است.

۱۳۹۴/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...