نسخه چاپی

نفت تهران- الجیش قطر؛

نمایش فوتبال و امنیت ایرانی در آسیا

تیم فوتبال نفت تهران روز سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجیش قطر می‌رود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال نفت تهران روز سه شنبه میزبان تیم الجیش قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیاست. نفت موفق ترین تیم ایران در فصل گذشته در آسیا بود و توانست به مرحله یک چهارم نهایی هم صعود کند اما در نهایت مقابل تیم الاهلی امارات شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

نفت فصل گذشته نیز از پلی آف به مرحله گروهی صعود کرده بود و اکنون نیز شاگردان منصوریان دوباره باید به مصاف تیم الجیش بروند و این مسابقه ای تکراری برای آنهاست. فصل گذشته نیز نفت تیم الجیش را در همین مرحله حذف کرده بود.

شاگردان منصوریان نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته اند و نانگ و کارلوس سانتوس مهاجم و مدافع خارجی از جمع نفتی ها جدا شده است و این تیم از نظر مالی هم شرایط مناسب گذشته را ندارد اما فوتبال ایران مثل همیشه روی توانایی و غیرت بازیکنان ایرانی در کنار دانش فنی منصوریان حساب می کند و همه فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند که شاگردان منصوریان مقابل تیم ثروتمند الجیش بازهم پیروز و موفق شوند و به مرحله گروهی صعود کنند.

این بازی یک ویژگی منحصر به فرد دیگر هم دارد و با توجه به جوسازی های عربستان سعودی علیه فوتبال ایران این مسابقه می تواند علاوه به نمایش فوتبال چشم نواز ایرانی نمایش اقتدار و امنیت ایرانی و میزبانی شایسته تیم های ایرانی برای تیم های عربی هم باشد.

تماشای مسابقه برای فوتبالدوستان ایرانی رایگان است و امیدواریم که تماشاگران زیادی روز سه شنبه به ورزشگاه بروند تا ضمن حمایت از تیم نفت نشان بدهند که ایران هنوز هم بهترین و مشتاق ترین و مهربان ترین تماشاگران فوتبال آسیا را در اختیار دارد تماشاگرانی که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خود عربستان حسرت داشتنش را می خورند.

نفت در صورت پیروزی مقابل الجیش و صعود به مرحله گروهی با تیم های الاهلی عربستان، نسف ازبکستان و العین امارات همگروه خواهد شد و یکی از حریفان شاگردان منصوریان از عربستان خواهد بود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...