نسخه چاپی

روستای راهبردی «باشوره» به كنترل ارتش سوریه درآمد

عکس خبري -روستاي راهبردي «باشوره» به کنترل ارتش سوريه درآمد

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب الله در ادامه عملیات در حومه شمالی استان لاذقیه ساعتی قبل موفق شدند كنترل روستای راهبردی باشوره را در دست گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب الله در ادامه عملیات در حومه شمالی استان لاذقیه ساعتی قبل موفق شدند کنترل روستای راهبردی باشوره را در دست گیرندو مواضع خود در این روستا را تثبیت کنند. دقایقی قبل نیز نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله کنترل روستای اوبین در شمال روستای باشوره را از تروریست ها خارج کردند.

منابع میدانی در گفت وگو اختصاصی با خبرگزاری فارس از فرار تروریست های جیش الفتح از این مناطق خبر دادند. نیروهای سوری در حال تثبیت مواضع خود در این روستا هستند.

روز گذشته نیز نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند کنترل کوه و روستای عالیة را در اختیار بگیرند.

نیروهای سوری با کمک نیروهای مقاومت بعد از یک هفته از آرامش نسبی در جبهه‌های شمال استان لاذقیه عصر دیروز حملاتی را علیه مواضع تروریست های «جیش الفتح» در شمال استان آغاز کردند و ساعتی بعد از حملات موفق شدند کوه و روستای عالیة را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، تروریست ها از حملات نیروهای سوری و مقاومت بدلیل شرایط نامساعد هوایی غافلگیر و با دادن تلفات بالا مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند. همزمان نیروهای سوری عملیاتی را جهت تصرف روستاهای البیصاء، باشورة، العسلیة و الوردیة آغاز کردند و تا لحظاتی قبل توانستند این چهار روستا را نیز آزاد کنند. نیروهای سوری همچنین توانستند ارتفاع 454 در شمال روستای الربیعة را نیز پاکسازی کنند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...