نسخه چاپی

شیطنت جدید عربستان درباره سوریه

یك روزنامه لبنانی نوشت كه عربستان پیشنهاد داده است كه گردانی متشكل از 150 هزار نفر با حضور سربازان چند كشور برای اعزام به سوریه تشكیل شود.

به گزارش نما به نقل از میزان؛ روزنامه لبنانی الدیار در گزارشی نوشت که عربستان سعودی پیشنهاد داده است که یگانی متشکل از 150 هزار نیروی زمینی را وارد خاک سوریه کند.

این روزنامه می نویسد: عربستان پیشنهاد داده است که این گردان متشکل از 50 هزار سرباز مصری، 25 هزار سرباز عربستانی، 5 هزار سرباز اماراتی، 3 هزار سرباز آمریکایی، 4 هزار سرباز فرانسوی و انگلیسی، 15 هزار سرباز پاکستانی، 15 هزار سرباز مالزیایی، 10 هزار سرباز اندونزیایی، 5 هزار سرباز برمه ای، 15 هزار سرباز ترک، 5 هزار سرباز سودانی، 3 هزار سرباز سنگالی، 500 جنگنده، 500 شناور نظامی، 3000 تانک، 10000 خودروی زره پوش، 5000 توپ به همراه سامانه های موشکی و تجهیزات لجستیکی باشد.

الدیار با اشاره به اینکه اگر اطلاعات به دست آمده از عربستان درست باشد این کشور قصد دارد 150 هزار سرباز را به منظور مبارزه با داعش به سوریه اعزام کند، می افزاید: این سربازان از طریق شمال ترکیه وارد خاک سوریه می شوند.

این روزنامه می نویسد: این اقدام یکی از خطرناک ترین خبرهایی است که منطقه را به لرزه در می آورد؛ این اقدام توطئه ای آمریکایی در واکنش به فعالیت روسیه در لاذقیه و عملیات هوایی این کشور در سوریه خواهد بود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...