نسخه چاپی

امیدواریم عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی زودتر آغاز شود

وزیر ورزش در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی تهران گفت: این مكان با گذشت زمان دچار مشكلاتی شده كه پس از بازدید دقیق گزارشی كامل از این مسائل به دولت ارائه شد.

به گزارش نما به نقل از میزان، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از ورزشگاه نقش جهان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام امور مربوط به این پروژه براساس برنامه زمانبندی در حالی پیشروی است افزود :چمن این ورزشگاه به تازگی کشت شده و برای لیگ آینده آماده می‌شود.اجرای سازه‌های فلزی ورزشگاه تا پایان امسال به اتمام می رسد.

وزیر ورزش توضیحاتی هم در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی تهران ارائه کرد و گفت: متاسفانه این ورزشگاه در اثر گذشت زمان دچار مشکلاتی شده است که پس از بازدید دقیق گزارشی کامل از این مسائل به دولت ارائه شد .

وی ادامه داد: اکنون تیمی متشکل از متخصصان وزارت راه در حال انجام بررسی‌های لازم برای بازسازی این ورزشگاه هستند.

گودرزی بیان کرد: ورزشگاه آزادی از سرمایه‌های ملی کشور است اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات بسیاری از طرح‌های در دست اجرا در این ورزشگاه متوقف شده که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به زودی بازسازی این مجموعه به طور کامل اجرایی شود.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی، بسیاری از طرح‌ها دچار مشکل شده اما امیدوار هستیم با برطرف شدن مشکلات و رونق اقتصاد در روزهای آینده ورزش کشور هم منتفع شود و ورزشگاهی مانند آزادی که در ارتقای ورزش ما بسیار موثر است نیز مورد بازسازی کامل قرار بگیرد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...