نسخه چاپی

پیام وزیر دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یك شجاعت

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به كاركنان وزارت دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یك شجاعت پیامی منتشر كرد.

به گزارش نما، در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یدالله فوق ایدیهم

برادران ، خواهران ،همکاران محترم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم

با سلام و درود به ارواح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ، در نوزدهمین روز از بهمن ماه سال 1394 در نشستی که به پاس صبر و پایداری خانواده معظم شهدای هسته ای و تلاش های دو سال و نیم تیم مذاکره کننده برگزار شده بود، از دست منتخب ملت، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نشان ملی درجه یک شجاعت را دریافت نمودم.

این واقعه میمون و مبارک که با حفظ خطوط قرمز نظام و صیانت از حریم نیروهای مسلح و حراست از اقتدار دفاعی به ویژه حفظ و ارتقاء توان موشکی در برابر زیاده خواهی دشمنان رقم خورد، در اصل قدردانی از خیل همکاران مجاهدی است که تنها و تنها برای جلب رضایت الهی و تحقق مطالبات مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به صورت شبانه روزی و بدون هرگونه چشم داشت مادی برای عظمت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

یقیناً ذهنیت تاریخی ملت بزرگ ایران هیچ گاه این برهه خاص از تاریخ انقلاب و نظام را فراموش نخواهد کرد آنچه از موفقیت ، کسب شده، عنایت خاصه حضرت حق جل جلاله، توجهات ویژه حضرت حجت(عج) و هدایت های مقام معظم رهبری، حمایت، ایستادگی و مقاومت ملت عزیز و حضور فعال و دلسوزانه تمامی اقشار و طبقات گروههای سیاسی، صاحب نظران و... بود.

برای این نعمت بزرگ خدا را شاکرم و برای کلیه همکاران عزیزم در تمامی سطوح وزارت دفاع و نیروهای مسلح آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری را خواهانم و برای دولت خدمتگذار نیز ثبات قدم ، استواری، ایستادگی و تأسی به رهبری نظام در تمامی حوزه های سیاسی، دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و به خصوص در حوزه خدمت رسانی به مردم و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و اعمال سیاست خارجی عزت مندانه، حکیمانه و تأمین کننده مصلحت ملت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سرتیپ پاسدار حسین دهقان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»
منبع: ایسنا

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...