نسخه چاپی

حاتمی كیا: ایوبی و جنتی را بفرستید سوریه

كارگردان بادیگارد با تاكید بر اینكه باید سفرهایی ویژه فیلمسازان به منظور حضور در مناطقی كه درگیری با تكفیری‌ها جریان دارد تدارك ببینیم عنوان داشت: اولین آدم هم آقای ایوبی است، این شخص را باید به جبهه ببرند تا ببیند شرایط چیست و وظیفه كدام است. اگر آقای جنتی را به جبهه سوریه ببرند و شرایط را ببیند، شاید او هم از فیلمسازان بخواهد كه بروند و اوضاع را ببینند.

به گزارش نما، ابراهیم حاتمی کیا در گفت وگو با برنامه «سینما ملت» شبکه افق با اشاره به تفاوت های دو فیلم سینمایی «چ» و «بادیگارد» اظهار کرد: «چ» فیلمی تاریخی بود و برخی گمان می کنند فیلم های تاریخی سخت تر هستند، ولی حقیقت آن است که بادیگارد، سختی بیشتری داشت.

وی افزود: ایده ساخت فیلم بادیگارد را از گفت وگو با مأموران حفاظت گرفتم، چند سال پیش وقتی با آنها صحبت می کردم در مورد تفاوتشان با بادیگاردهای خارجی پرسیدم و آنها گفتند ما بر اساس اعتقادمان کار می کنیم ولی آنها استخدام شده اند و پول می گیرند تا از شخصیتی محافظت کنند و هیچ احساسی هم به او ندارند.

کارگردان برجسته کشورمان با بیان اینکه قصه بادیگارد با زخم آغاز می شود گفت: قرار بر این بوده که قهرمان داستان با همین زخم کار را شروع کند و قصه پیش برود؛ او در وضعیتی بوده که نه شهید شده و نه هیچ مشکل دیگری برایش به وجود آمده، فقط دست و صورتش زخم برداشته است، من این زخم را لازم داشتم تا داستان را روایت کنم و بگویم این همان نقطه عطفی است که قرار است شک و تردید را در او به وجود بیاورد.

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...