نسخه چاپی

سردرگمی اصلاح‌طلبان در ارائه لیست انتخاباتی

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: برای اعلام اسامی نامزدهای لیست اصلاح طلبان هنوز جمع بندی و نتیجه گیری نشده است.

به گزارش نما لیست انتخاباتی اصلاح طلبان که قرار بود این هفته نهایی شود به دلیل دعواها و شکاف های جناح های مختلف اصلاح طلب کماکان در حال بررسی و تغییر است.

الهام فخاری مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: امروز از بعد از ظهر در این مورد جلسه داریم و این جلسات تا هر وقتی که به نتیجه برسد ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مشخص نیست که لیست امشب اعلام شود.

فخاری همچنین تاکید کرد: ممکن است در این باره نشست خبری گذاشته شود.

دهقان سخنگوی حزب اعتدال و توسعه نیز امروز از لیست جداگانه حامیان دولت خبر داد و گفت: اعتدال و توسعه جمعی از شایستگان اعتدالی را فراتر از جناح خاصی به مردم معرفی می کند.

دهقان لیست این حزب را فراجناحی دانست و افزود: لیست حزب اعتدال و توسعه با لیست سایر جناح ها یکسان نیست اما با لیست جبهه اصلاحات و معتدلین اصولگرا هم‌پوشانی دارد .

وی به فعالیت کمیته تعیین نامزد ها حزب متبوعش اشاره کرد و گفت: گزینه های زیادی از چهره های شاخص جناح ها و همچنین مستقلین و افراد گمنام و ناشناس به ما مراجعه کرده اند که حزب در حال بررسی است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...