نسخه چاپی

واكنش وزیر دادگستری به برخی تخلفات انتخاباتی

خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری گفت: قوه قضائیه طبق قانون نسبت به تخلفات انتخاباتی وارد عمل شده است و طبق وظیفه خود به صرف گزارش مستندی كه توسط هیات های اجرایی، نظارتی ویا افراد دیگر مطرح می شود به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می كند.

به گزارش نما، قوه قضائیه طبق قانون نسبت به تخلفات انتخاباتی وارد عمل شده استحجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری درحاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره روند رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: قوه قضائیه طبق قانون نسبت به تخلفات انتخاباتی وارد عمل شده است و طبق وظیفه خود به صرف گزارش مستندی که توسط هیات های اجرایی، نظارتی و یا افراد دیگر مطرح می شود به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می کند.

وی افزود: همچنین شعب ویژه ای در سراسر کشور جهت رسیدگی سریع به تخلفات انتخاباتی ایجاد شده است.

پورمحمدی درباره مبارزه دولت با موضوع فساد از جمله فساد اقتصادی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شرایط تحریم خود را نشان داد شفاف نبودن فضای اقتصادی کشور بود که الان و در شرایط فعلی بعد از برجام تلاش های زیادی از سوی دولت و دستگاه های دیگر برای شفافیت سازی در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: برای حمایت حقوقی وبهبود محیط حقوقی و فضای کسب وکار و ایجاد شفافیت در موضوعات اقتصادی دولت اقدامات شایسته ای را انجام داده است که اجرای کامل دولت الکترونیک یکی از آنها است.

وزیر دادگستری خاطر نشان کرد: در نظام بانکی، مالیاتی ، بیمه و گمرک نیز کارهای خوبی را در جهت مبارزه با فساد انجام داده ایم.

پورمحمدی در پایان درباره حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران باید به مانند سالهای گذشته باید حضور پررنگی را در عرصه انتخابات داشته باشند.

منبع: میزان

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...