نسخه چاپی

صفار‌هرندی: حق و باطل با خاطرات و عكس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حرف‌های امروز برخی تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده است‌.

به گزارش نما، محمد حسین صفار‌هرندی در مراسم گرامیداشت عملیات پیروزمندانه والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ‌‌روح‌الله استان مرکزی‌ اظهار کرد: خدمت به مردم و پرهیز از تجمل‌گرایی و کاخ‌نشینی از اصول و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) فشار استعمار و استبداد را شکست و منشا تحولات وسیع در جهان شد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خویش خلأ عدم وجود یک رهبر واحد را در کشور پر کرد و با اندیشه‌های خود قدرت و روح تازه‌ای را به مردم و فضای جامعه دمید، مردم را وارد عرصه جدید مبارزه با رژیم پهلوی کرد و فرهنگ ایثار و شهادت را بین اقشار مختلف مردم ترویج فرهنگ کرد.

صفار‌هرندی با اشاره به اینکه حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی‌شود، ادامه داد: عده‌ای تظاهر به همراهی امام (ره) می‌کنند، اما حرف‌های امروز برخی تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده است.

وی بیان کرد: شورای نگهبان یکی از عوامل مؤثر در جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم‌گیری نظام است و این شورا یک نعمت الهی برای مصون ماندن انقلاب از خطرات به شمار می‌رود، چرا که با بررسی صلاحیت افراد، زمینه نفوذ در نظام به حداقل می‌رسد.

منبع: فارس

۱۳۹۴/۱۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...