نسخه چاپی

واكنش زاكانی به اظهارات «وندی شرمن»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماهیت استكباری آمریكا گفت: اظهارات اخیر وندی شرمن نشان داد كه نباید به دشمنی كه گرگ است، امید داشته باشیم و پیرو راه امام و شهدا نیز باشیم.

به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران با اشاره به اظهارات روز گذشته وندی شرمن مذاکره کننده سابق هسته ای آمریکا که همه ایرانیان را افراطی و تندرو خطاب کرده بود، گفت: این اظهارات ناشی از خوی استکباری آنهاست که همه را برده و بنده خود می بینند و علاقه دارند که شرایطی را ایجاد کنند تا در آن، همه جهان بردگی آمریکا را بکنند، اما در یک صورت نوین و مبتنی بر نیاز و احتیاج.

وی ادامه داد: بنابراین افرادی که فکر می کردند با نظام سلطه و کسانی که لبخند می زنند و جنایت و آتش افروزی می کنند می توان کنار آمد، در اشتباه هستند و متوجه باشند که باید خودمان را تقویت کنیم و اقتدار ملی خود را حفظ کنیم و مشکلات کشور را مبتنی بر توانمندی های داخلی برطرف کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: این رفتار آنها نشان می دهد که درمان دردهایمان را نباید در ارتباط با بیگانگان جستجو کنیم؛ برخی ها راه غلط می روند، اما علاقه ندارند که این راه غلط را اصلاح کنند.

زاکانی با بیان اینکه پاسخ وندی شرمن به نوعی پاسخ به کسانی که چنین تصوراتی درباره دشمن دارند، اظهار داشت: عموم مردم متوجه دشمنی با دشمن هستند، این مسئولین هستند که باید متوجه باشند که نباید به دشمنی که گرگ است امید داشت و در عین حال موحد و پیرو راه امام و شهدا نیز بود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...