نسخه چاپی

انقلاب اسلامی موهبت الهی به امام (ره) و مردم ایران بود

عکس خبري -انقلاب اسلامي موهبت الهي به امام (ره) و مردم ايران بود

دبیركل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: امام خمینی (ره) این انسان مخلص بین علمای بزرگ و عظیم‌الشأن اسلام این توفیق را یافت تا انقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

به گزارش نما به نقل از ابنا، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با تبریک سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: خداوند امام خمینی (ره) را با موهبت انقلاب اسلامی مورد عنایت ویژه قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن اختری» ادامه داد: ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز گذشته بار دیگر حماسه‌ای بزرگ و خیره‌کننده‌ را به نمایش گذاشت. نمایشی که همه دشمنان را مأیوس و همه دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار کرد و نوید جهانی شدن اسلام را بار دیگر سر داد.

وی افزود: این انقلاب موجب تحولات عمیقی در داخل، منطقه و دنیا شد. وقتی این انقلاب با سایر انقلاب‌های جهان مقایسه می‌شود مشخص می‌شود که نصرت الهی عامل آن بوده است. دشمنان اسلام در اثر تحولاتی که انقلاب اسلامی به وجود آورد از همان ابتدا به فراست افتادند تا به نحو دیگری در مقابل انقلاب اسلامی ایران مقاومت کنند. از این‌رو توطئه‌های داخلی، ‌جنگ تحمیلی و جنگ‌های نرم، فرهنگی و اجتماعی را طرح‌ریزی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اختری با حمایت از پاسداران نیروی دریایی سپاه در به اسارت گرفتن تفنگداران آمریکایی متجاوز به آب‌های سرزمینی کشورمان در خلیج فارس، گفت: پاسداران ما با غلبه بر نیروهای متجاوز آمریکایی،‌ آمریکایی‌ها را تحقیر کردند. پیام روشن این اقدام به آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران منطقه ای آنان روشن و گویا بود و آن این بود که جمهوری اسلامی،‌ نظامی قدرتمند، دلیر و باایمان است که در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنان خضوع نمی‌کند تا پاسخ بسیار سختی به هر متجاوز در هر مکانی می‌دهد.

وی افزود: البته آمریکای تحقیر شده از همان ابتدای انقلاب همواره در فکر توطئه علیه نظام ایران بوده است و در صدد نشان دادن چهره وارونه و ناصحیح از اسلام، قرآن و پیامبر (ص) است و سلمان رشدی با حمایت انگلیس و آمریکا کتاب آیات شیطانی را نوشت اما امام (ره) بزرگوار با فهمیدن توطئه دشمن، فرمان تاریخی تکفیر سلمان رشدی را صادر کرد.

به باور وی راه سربلندی جمهوری اسلامی ایران، حفظ و تداوم ارزش‌ها، پیروی از مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی امت مسلمان، ایثار، بصیرت و هوشیاری مردم است که امیدوارم در انتخابات اسفندماه بار دیگر به دنیا نشان داده شود.

۱۳۹۴/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...