نسخه چاپی

واردات خودرو از كره 2 برابر شد

یكی از مدیران شركت هیوندای موتور گفت، شركت های هیوندای موتور و كیا موتورز كره جنوبی قصد دارند در سال ۲۰۱۶، ۶۰ هزار دستگاه خودرو به ایران صادر كنند كه نسبت به سال قبل رشد ۲.۵ برابری خواهد داشت.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از پایگاه خبری کره هرالد نوشت: یکی از مدیران شرکت هیوندای موتور گفت، شرکت های هویندای موتور و کیا موتورز کره جنوبی قصد دارند در سال ۲۰۱۶، ۶۰ هزار دستگاه خودرو به ایران صادر کنند.

جئونگ جین هانگ، مدیر عامل شرکت هیوندای موتور گفت: «این گروه هدفگذاری فروش خود را نسبت به ۲۵ هزار دستگاهی که سال گذشته به ایران صادر کرده بود، ۱۴۰ درصد افزایش داده است.»

صادرات محصولات شرکت هیوندای موتور به ایران در سال ۲۰۱۲ پس از تشدید تحریم ها علیه این کشور متوقف شد.

همچنین این شرکت خودروسازی کره ای صادرات محصولات سی کی دی خود به ایران را افزایش خواهد داد. سی کی سی به محصولات نیمه مونتاژی گفته می شود که در بازار مقصد مونتاژ می شود.

وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره قرار است برای حمایت از افزایش واردات شرکت های کره ای به ایران، این شرکت ها را در حل مشکلاتی که ممکن است در یافتن بازار جدید با آن مواجه شوند، یاری کند.

جو هیونگ هوان، وزیر تجارت کره گفت: «انتظار می رود صادرات به ایران امسال ۵.۸ درصد و در سال آینده ۶.۷ درصد رشد داشته باشد. دولت یک سیستم پرداخت ثابت ایجاد خواهد کرد و حمایت های مالی از شرکت های کره ای را تقویت خواهد نمود.»

۱۳۹۴/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...