نسخه چاپی

دستبرد سریالی به مسكن مهر

زن جوان كه به بهانه اجاره خانه، به ساختمان‌های مسكن مهر كرج دستبرد می‌زد، دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از جام جم، در پی شکایت‌های مشابه سرقت توسط ساکنان آپارتمان‌های مسکن مهر در منطقه ماهدشت کرج؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.



با بررسی شیوه سرقت‌ها و زمان وقوع آنها و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها همه به یک شکل و از سوی یک نفر صورت گرفته است. با مشخص شدن این موضوع، اطراف آپارتمان‌های مسکن مهر و محدوده آن به صورت شبانه‌روزی تحت‌کنترل نامحسوس قرار گرفت تا این‌که پس از مدتی به زن جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی بود مظنون شدند.



ماموران پس از تحت‌نظر قرار دادن حرکات و رفتار زن جوان، متوجه شدند که وی به یکی از واحدهای مجتمع مراجعه کرده و با دسته کلیدی که در اختیار داشته، اقدام به باز کردن در واحد کرده که در این لحظه ماموران با یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و برای توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.



متهم در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هر گونه سرقتی شد، اما زمانی که با مدارک و شواهد موجود در پرونده مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت‌هایش اعتراف کرد. سرهنگ «سیدحسین سیدحقیقی»، فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این رابطه گفت: متهم در طول روز به خانه‌های آپارتمانی مسکن مهر مراجعه و به بهانه اجاره آپارتمان، ساعت خالی بودن واحدها را شناسایی و با استفاده از شاکلیدی که در اختیار داشت؛ در خانه را باز کرده و با اجاره یک خودرو وانت بار، اموال سرقتی را با کمک راننده که هیچ اطلاعی از نقشه زن جوان نداشته، جابه‌جا می‌کرد. متهم تاکنون به پنج سرقت به این شیوه و شگرد اعتراف کرده است.

۱۳۹۴/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...