نسخه چاپی

مهمترین وظیفه مسئولان ، ایجاد اشتغال و كاهش فقر

آیت الله نوری همدانی ، كار را با فضیلت‌ترین عبادت و كارگران را در درگاه خداوند متعال عزیز خواند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله نوری همدانی در دیدار عصر امروز وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان این وزارتخانه فقر را عامل بسیاری از مشکلات جامعه توصیف کرد و افزود: تاکید اسلام بر ریشه کنی فقر از جامعه و برخورداری انسانها از زندگی نسبتا مرفه است.و مهمترین وظیفه مسئولان را ایجاد اشتغال و کاهش فقر دانست.

وی انفال را یکی از نعمات الهی برشمرد که باید با برنامه ریزی صحیح برای رفع فقر به کار گرفته شود.

آیت الله نوری همدانی ، گردش ثروت در جامعه و جلوگیری از راکد و ذخیره کردن آن را یکی از راه های مبارزه با فقر بیان کرد و افزود : کسانی که ثروت خود را راکد می گذراند و در راه صحیح که رفع فقر و ایجاد کار است خرج نمی کنند عذاب الهی در انتظارشان است.

وی تصریح کرد : بانک های کشور و سرمایه های موجود در آنها باید در راه زراعت، صنعت و تجارت به کار گرفته شود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به استعداد های فراوان موجود در کشور گفت: باید با مدیریت صحیح استفاده از منابع و ظرفیت ها و ایجاد اشتغال به جایی برسیم که تحریم و تهدید اثرگذار نباشد و همه از زندگی نسبتا مرفهی برخوردار باشند .

این مرجع تقلید تصریح کرد: همه ما مدیون کار و کارگر هستیم و کارگران نزد خداوند متعال عزیزند و با فضیلت ترین عبادت کار و تامین رزق حلال است.

وی اولین وظیفه مسئولان را کاهش فقر و ایجاد اشتغال خواند و از تلاش های مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدار گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه ارائه کرد.

وزیر و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین عصر امروز با آیت الله موسوی اردبیلی دیدار کردند. این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

۱۳۹۵/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...